Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En waarom stop bijvoorbeeld bmw ook in het grootlicht xenon fabriek af ?Xenonlampen moeten opstarten en dat maakt ze ongeschikt om mee te seinen. Bovendien niet bevorderlijk voor de levensduur.
En waarom stop bijvoorbeeld bmw ook in het grootlicht xenon fabriek
Toecallig vandaah staande gehoudendank voor de reacties, geen xenon als grootlicht dus. En is het gewoon legaal om je drl in de onderbumper icm stadslicht te voeren op de u-led lampen?
Toecallig vandaah staande gehouden
Dim licht en stadtlicht en drls iets gedimd .dit mocht zo
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
2016 en dan uit maand 11
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Thanks tjinees!
Ik heb het inmiddels anders opgelost.
De beschermkapjes van de koel-fan eraf geschroefd en daardoor kwam er een 0,5 cm meer speling in de originele dop waardoor deze perfect sluit. De balast naast de 'lenzen' gelegd en klaar!
En vanavond eens kijken hoe de weg verlicht is.
Via vcds is dat geprogameerd. Tlc gedaan voor mij toen ik daar was.Hoe heb je dit gedimd dan?
Hoe is de lichtopbrengst? Hoeveel lumen is de set?
De kwaliteit van de units is erg goed naar mijn mening, doen niets onder voor OEM, al is het natuurlijk niet OEM.ik zit er ook aan te denken om deze U koplampen te kopen voor mijn 6C. (bij procartunig.nl)
Normaal wil ik alles OEM houden maar ik vind deze koplampen wel erg netjes.
Ik heb al veel rond gezocht en dit topic goed doorgelezen maar heb toch nog enkele vragen.
Wat vinden jullie van de bouwkwaliteit en is het ook echt plug en play?
VCDS is geen probleem, wil alleen liever niets aan de koplampen oid verbouwen maar las wel een aantal posts over het wegwerken van de balast?
Daarnaast staat er op de site dat het voor Xenon is, maar ik zie dat er hier ook mensen zijn die er gewoon h7 halogeen in hebben zitten?
Alvast bedankt
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Dan ga ik deze binnekort bestellen
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Zo heb ik dat ook met led gedaan al dan wel in oem koplampen.Hi Stephan,
Ik heb de ballasten van mijn Led H7 aan de binnenkant van de lampunit weten te krijgen. Nou zijn deze ballasten niet zo heel groot dus dat gaat goed. Met Xenon zijn ze (naar mijn weten) wat groter en weet ik niet of je dat gaat lukken. Ik kan het je wel aanraden aangezien de doppen er goed op kunnen en je vocht buiten houdt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.