Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, het gevoel dat je bent opgelicht is wel heel erg overdreven hoor. Het zijn maar lampies. Een beetje meer vertrouwen in onze forumleden. Ik weet zeker dat Silencer dit niet met opzet doet. Kan gebeuren toch? Hij komt vast en zeker wel met een oplossing/voorstel. Gewoon even afwachten op een reactie van zijn kant.koc zei:ik hoop dat silencerNL snel met een oplossing komt, anders ga ik het gevoel krijgen dat ik ben opgelicht...
graafie zei:Zijn er ook mensen bij wie de nieuwe DRL lampen van Silencer wel werken?
Je weet dan wel gelijk de how-to voor het evt vervangen van de DRL lampen.Sjakie zei:graafie zei:Zijn er ook mensen bij wie de nieuwe DRL lampen van Silencer wel werken?
Ik ga ze niet proberen eerlijk gezegd. Al die moeite voor niets misschien..
graafie zei:SilencerNL, heb je nog een paar van die DRL leds thuis liggen? Kun je ze eens bij je eigen Polo uitproberen?
Johan zei:Ik weet niet exact welk type lampje het is, maar kun je het lampje zelf niet gewoon andersom draaien?
Probeer anders even met 2 losse draadjes de lamp direct op de accu..
Als je zijn how-to voor de DRL verlichting leest is het toch heel simpel, kap er voorzichtig aftrekken, de 2 torxschroeven losdraaien en de unit eruit halen, gewoon de lamp vervangen en klaar ben je. Over evt polen omdraaien heb ik niks kunnen vinden.Oostrum1 zei:@SilencerNL: Heb jij ook de polen moeten omdraaien, of werken de LEDjes bij jou wel gewoon?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.