Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KYC, ze zullen best goed staan, de vraag is of ze het ook doen. Laat het morgen maar even weten. Het zou wel heel raar zijn mochten ze bij jou wel werken.KYC zei:ik heb ze binnen ik ga ze morgen maar eens monteren kijken hoe dat staat...hehe...
graafie zei:Oostrum1,
zeg Oostrum1, alles leuk en aardig, maar dat je wel foto's van je Polo op autoweek zet en niet op mypolo.nl, dat kan natuurlijk niet hè. Je zult dus aktie moeten ondernemen en gauw een paar mooie foto's moeten plaatsen op het forum.
En geen smoesjes dat je auto vies is, daar kom je hier niet mee weg.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
graafie zei:KYC, ze zullen best goed staan, de vraag is of ze het ook doen. Laat het morgen maar even weten. Het zou wel heel raar zijn mochten ze bij jou wel werken.KYC zei:ik heb ze binnen ik ga ze morgen maar eens monteren kijken hoe dat staat...hehe...
Hé SilencerNL, uiteraard heb jij ook weekend en maakt het niet dat je wat later reageerd. Ik weet niet of je nog verdere reacties via PM hebt binnen gekregen over het wel/niet werken van de DRL lampen maar het is inderdaad wel vreemd dat ze niet werken.SilencerNL zei:Hey guys,
Jammer wat ik nu ineens allemaal lees zeg Het is erg vreemd, want ik gebruik zelf precies dezelfde lampjes.
Ik zal maandag eens proberen een lampje uit deze nieuwe batch te gebruiken, want dan moet het probleem in deze batch liggen. Overigens heb ik inderdaad alle lampjes getest, en ze werkten allemaal...
Sorry voor de late reactie. Ik heb ook weekend, en ga niet de hele dag achter de PC zitten. Maandag avond laat ik de resultaten wel weten... Ze moeten immers gewoon werken!
koc zei:Sjakie,
maar hoe werken ze dan wel bij SilencerNL..? Dat is de vraag..?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.