Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-bus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Oostrum1,
zeg Oostrum1, alles leuk en aardig, maar dat je wel foto's van je Polo op autoweek zet en niet op mypolo.nl, dat kan natuurlijk niet hè. Je zult dus aktie moeten ondernemen en gauw een paar mooie foto's moeten plaatsen op het forum. ;) ;) ;)
En geen smoesjes dat je auto vies is, daar kom je hier niet mee weg.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

graafie zei:
Oostrum1,
zeg Oostrum1, alles leuk en aardig, maar dat je wel foto's van je Polo op autoweek zet en niet op mypolo.nl, dat kan natuurlijk niet hè. Je zult dus aktie moeten ondernemen en gauw een paar mooie foto's moeten plaatsen op het forum. ;) ;) ;)
En geen smoesjes dat je auto vies is, daar kom je hier niet mee weg.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Heb je helemaal gelijk in. Die foto's heb ik toen snel ff met mijn telefoon gemaakt om te laten zien hoe ik mijn carkit heb laten inbouwen. Stond eigenlijk op de planning om vandaag mijn auto te wassen en vervolgens foto's te gaan maken, maar er kwamen wat dingen tussendoor (18 holes golfen, uurtje heen en uurtje terug naar Westervoort en vervolgens het inbouwen van de LEDjes). Foto's zullen dus zeker nog moeten wachten tot komende zaterdag, aangezien mijn auto nu inderdaad beetje smerig is. Vooral de velgen, die nu matzwart zijn in plaats van glanzend zwart... Zodra ik mooie foto's heb gemaakt zal ik me nog even voorstellen hier op het forum met alles specs en foto's.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

graafie zei:
KYC zei:
ik heb ze binnen ik ga ze morgen maar eens monteren :) kijken hoe dat staat...hehe... :mrgreen:
KYC, ze zullen best goed staan, de vraag is of ze het ook doen. Laat het morgen maar even weten. ;) Het zou wel heel raar zijn mochten ze bij jou wel werken.

oei...ja ik weet het niet...zou het dan toch kunnen zijn dat de lampjes tijdens het versturen kapot zijn gegaan?
kga ze morgen proberen
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Hey guys,

Jammer wat ik nu ineens allemaal lees zeg :( Het is erg vreemd, want ik gebruik zelf precies dezelfde lampjes.

Ik zal maandag eens proberen een lampje uit deze nieuwe batch te gebruiken, want dan moet het probleem in deze batch liggen. Overigens heb ik inderdaad alle lampjes getest, en ze werkten allemaal...

Sorry voor de late reactie. Ik heb ook weekend, en ga niet de hele dag achter de PC zitten. Maandag avond laat ik de resultaten wel weten... Ze moeten immers gewoon werken!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

SilencerNL zei:
Hey guys,

Jammer wat ik nu ineens allemaal lees zeg :( Het is erg vreemd, want ik gebruik zelf precies dezelfde lampjes.

Ik zal maandag eens proberen een lampje uit deze nieuwe batch te gebruiken, want dan moet het probleem in deze batch liggen. Overigens heb ik inderdaad alle lampjes getest, en ze werkten allemaal...

Sorry voor de late reactie. Ik heb ook weekend, en ga niet de hele dag achter de PC zitten. Maandag avond laat ik de resultaten wel weten... Ze moeten immers gewoon werken!
Hé SilencerNL, uiteraard heb jij ook weekend en maakt het niet dat je wat later reageerd. Ik weet niet of je nog verdere reacties via PM hebt binnen gekregen over het wel/niet werken van de DRL lampen maar het is inderdaad wel vreemd dat ze niet werken.
We wachten gewoon Maandagavond af. Gaat vast en zeker goed komen. ;) ;) ;)
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Heb ze gister ook binnen gekregen...
Ga ze straks ook even testen!

@ SilencerNL,
Kijk even morgenavond in je DRL-unit welke kleur draad waar zit. Misschien zit het bij jou omgedraait... ;)
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ok ik heb ze net getest!

Stadslichten werken! en zonder Foutmelding!!

echter de DRL die dus naast je mistlampen zitten werken niet...ik heb ze geprobeerd om te draaien en om te wisselen van inkse/rechtse lamp. zou het dan toch te maken hebben dat de draadjes dan omgedraaid moeten worden? alleen om me hele unit om te bouwen om een lampje werkend te krijgen gaat dat niet wat ver?By the way good point Mitchell...zou het dan zijn dat bij SilencerNL deze omgedraaid zijn?? zou het wel vreemd vinden...hij heeft immers ook een Bluemotion.

Anyone ideas? denk dat ik hetzelfde probleem heb als Graafie.
@Graafie werken je stadslichten wel? of werken die ook niet?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Toch maar even getest. In de units gehangen.

Stadslichten werken zonder foutmelding.
Dagrijlichten werken in zijn geheel niet.

Nu had ik nog een anders setje ledjes liggen die ik nog niet geprobeerd had, deze werkten ook niet. Het ligt denk ik dus niet aan de lampjes maar aan de boordcomputer...
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

ja dat denk ik ook, maar hij heeft ook deze DRL lampen in zijn eigen auto zitten en bij hem werken ze gewoon, zonder iets te doen aan zijn boordcomputer (dat denk ik tenminste :?) dat bedoelde ik eigenlijk.. (zie de eerste pagina van deze forum voor eventuele foto's)
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ik ben nu niet in de gelegenheid om dit te testen, maar het zou wel erg toevallig zijn als de aansluitingen in mijn auto zijn omgedraaid Stick Out Tongue

Maandag test ik ze met een andere DRL lamp. Mocht het hier werken, zou iemand dan in de gelegenheid zijn om eens in Apeldoorn langs te komen met zijn polo en de defecte DRL lampen?

Ik heb ze inderdaad getest met een lampentester :) Ben overigens wel blij om te horen dat de stadslichten wel gewoon werken... phew! Ik doe mijn best om het op te lossen voor iedereen! Want nu kan ik ook niet lekker slapen...
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ik heb het indd ook gemeten en ze hebben de polariteit omgedraaid bij de polo, de + staat op de ''buitenmantel van de fitting en de - op het onderste pinnetje, zou dit omgekeerd zijn zou er dus niks aan de hand zijn en zouden de LED verlichting gewoon werken, die zijn gevoelig voor + en - en dat is bij een normale gloeilamp niet het geval, maar niet uit hoe daar de polariteit in elkaar zit. maarja om dat nu allemaal om te gaan zitten wisselen, stekkers uit elkaar halen enzo.. :| weinig animo voor!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Het lijkt me duidelijk. De lampen zijn niet defect maar gewoon verkeerd. Maar Silencer, jij had ze toch werkend in je Polo zitten?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Hier net ook even de lampjes vervangen, de stadslichtjes doen het :)
De DRL helaas niet :( Helaas heb ik hier geen gereedschap om de draadjes om te wisselen.
Ook zijn de draadjes niet om te wisselen in de connector, dat wordt dus doorknippen en met een mooie oplossing omgekeerd weer vast maken Stick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!