jens

Als ik jouw uitleg zo lees, weet ik toch ook niet of het verstandig is om al de kosten er nu aan te doen om hem zoveel vermogen te geven. Een WRC of GTI gaat het toch niet worden, en je zegt dat je binnen een paar jaar mss een echte GTI of WRC gaat kopen.
In jouw geval zou ik hem dan mss gewoon leuk stylen en gewoon op maat laten chippen. Dan gaat hij ook vermogenswinst hebben en leuk rijden, en dan ga je hem kunnen er doen uitzien zoals je zelf wil.
Dit is natuurlijk mijn mening

eerst en vooral wat ze mij via telefoon verteld hebben die rechte lijn met twee uitlaatpijpen gaan ze hem op maat chipen gaan ze en open luchtfilter steeken en dan nog zaaken dak begot ni weet wa het is Stick Out Tongue of oe ik het moet typen Stick Out Tongue hahaStick Out Tongue zo als ik al zij veel verstand heb ik niet zo van al die dingens wou dat ik dat wel gad zou het alemaal zelf doen Stick Out Tongue dan ik weet de prijs dat wel en voor dat geld kan ik men auto langs buiten gans naar mijn zin zetten want mijn uitlaat rechte lijn is al om bij de 2000 euro voor de totaal prijs met instalatie en uuren zou het tussen 3700 en 4200 zijn dome dak eerst goe ga na denken want binne 3 jaar begint de keuring voor mij elk jaar en dan moet alles der weer vanonder en origineel en das ook en kost en dan er weer op steeken je begrijpt wel wat ik bedoel ik ga nog is hoed nadenken maar wil zo graag de pks Stick Out Tongue en de tuning Stick Out Tongue maja beetje zot voor woorden men polo was nu al me btw bij 17200 euro dus ben der nog ni goe uit moest men vrouwtje nu haar rijbewijs haalen zou ik de deze aan haar over laate maja ben zo fier op men poloke en ben der content van maja zowizo men 18 " velgen zijn besteld nu juist nog de juiste banden vinden en toch weer al 1 ding geschrapt van mijn to do lijstje Stick Out Tongue maja zowizo binne 3 jaar weer en volkswagen en dan zowizo ne r of gti en poloke aan het vrouwtje sta die ook gelijk derekt mooi voor haar Stick Out Tongue yeeee

Jij lijkt net een machinegeweer. Ik krijg oogpijn en geen rust. Haha!

Als ik jouw uitleg zo lees, weet ik toch ook niet of het verstandig is om al de kosten er nu aan te doen om hem zoveel vermogen te geven. Een WRC of GTI gaat het toch niet worden, en je zegt dat je binnen een paar jaar mss een echte GTI of WRC gaat kopen.
In jouw geval zou ik hem dan mss gewoon leuk stylen en gewoon op maat laten chippen. Dan gaat hij ook vermogenswinst hebben en leuk rijden, en dan ga je hem kunnen er doen uitzien zoals je zelf wil.
Dit is natuurlijk mijn mening

Ben ik volledig mee eens en dan hebben we het nog niet over de koppeling, ophanging, remmen,...

Wat is de motorcode trouwens?

1.4 16 v 85 pk heb wel 5 pk bij door k&n luchtfilterStick Out Tongue heb er toch 196 uitgekreegen overlaast maar dan begon hij wat raar te doen Stick Out Tongue

Op de bank gemeten? Meeste hebben -5pk als ze de warme lucht van de motor aanzuigen bij zo'n open airfilter. Zou een NA motor nooit laten chippen, is echt de moeite niet. En zeker geen uitlaat van 2000€ gaan steken. Voor performance had je beter een andere motor genomen. Ik wil je zeker niet demotiveren maar dat is gewoon de harde realiteit.

Ben het volledig eens met wat eddyfr zegt, om daar de +170pk uit te halen is echt moeilijk (en heel duur) en ook naar mijn mening niet de moeite.
Ik zou hem voor een deel van dat bedrag gewoon leuk stylen en dan heb je een leuke auto, die ook zijn garantie trouwens behoudt en waar het vrouwtje daarna ook nog jaren kan van genieten en de rest van het geld kan je dan binnen een paar jaar bij de nieuwe bolide leggen. ;)

Ben het volledig eens met wat eddyfr zegt, om daar de +170pk uit te halen is echt moeilijk (en heel duur) en ook naar mijn mening niet de moeite.
Ik zou hem voor een deel van dat bedrag gewoon leuk stylen en dan heb je een leuke auto, die ook zijn garantie trouwens behoudt en waar het vrouwtje daarna ook nog jaren kan van genieten en de rest van het geld kan je dan binnen een paar jaar bij de nieuwe bolide leggen. ;)

1.4 NA naar turbo ombouwen, zou wel tof project zijn. Maar ik denk dat een motorswap goedkoper is :lol:

niemand verplicht jouw mijn mijn berichten te lezen he. maar bedankt voor het te zegen , zal er op leten de volgende keer . tijp zo al enige tijd je bent de eerste die mij dit verteld .zal en cursus gaan volgen dan zal alles naar wens zijn mvg

Is uw toetsenbord wel in orde?

Of hebt gij sterke drank gebruikt?

mijn mijn ..maar bedankt voor het te zegen ...zal er op leten Stick Out Tongue

niemand verplicht jouw mijn mijn berichten te lezen he. maar bedankt voor het te zegen , zal er op leten de volgende keer . tijp zo al enige tijd je bent de eerste die mij dit verteld .zal en cursus gaan volgen dan zal alles naar wens zijn mvg

Ik moet zeggen dat BlackPoloBM helemaal gelijk heeft hoor. Ik had ook al een berichtje bij het topic MyPolo goes Belgium! geplaatst over je schrijfwijze.:wink: Je voelt je misschien aangevallen maar we bedoelen het goed, het leest heel moeilijk zonder leestekens. Je opmerking dat niemand verplicht is om jouw berichten te lezen slaat natuurlijk ook nergens op, het is een forum.
Dus wat je zelf al aangeeft, let er een beetje op de volgende keer. No hard feelings. :wink:

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!