jens

Gouden raad: Altijd zelf je research doen voor je iets koopt en nooit afgaan op wat een verkoper je wijsmaakt. ;)
Het prijsverschil is er dan natuurlijk ook nog hé... Gewone polo <<<<< GT < GTI <<<<< WRC Big Grin

dat heeft hij 90 pk daar ben ik zeker van hij heeft op de testbank gestaan stond op hun scherm 90

Hebben ze ook met originele luchtfilter gemeten? Zodat je weet wat je winst of verlies was?

Die jtd was in ieder geval beter te chippen.

En wat dealers betreft er zijn er goei en slechten. En de goei zijn op 1 hand te tellen. Voor mij dienen die eerlijk gezegd enkel om den auto te gaan kopen, voor de rest wil ik zo veel mogelijk weg blijven.

Laatst bewerkt door een moderator:
yee ze hebben dine gemeten met k&n luchtfilter en ze kwamen op 90 uit . idd dine jtd was nog nice car mo was beetje verouderd Stick Out Tongue en was hem beetje beu . volkswagen binegestap zag dan de polo staan derekt verkocht aja Stick Out Tongue wel en beetje te snel beslist oe woodman zij moest eerst zelf wa opzoek werk moete doen voor ik de bestelbon tekende

Is het trouwens een inlegfilter of een openfilter? inlegfilter in bestaand filterhuis is wel beter wat vermogen betreft. En ja als men met openluchtfilter en de kap open meet op de bank dan komt dat niet echt overeen met kap dicht op de baan als je begrijpt wat ik bedoel. Of hij moet zeer goed afgeschermd zijn van de motor wat ik betwijfel.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!