jens

Ik weet niet of eddyfr een idee heeft van de kosten zijn die daarbij komen kijken, maar ik denk niet dat dat zal goedkoper zijn dan die andere plannen bij die garage waar je net over vertelde.
 
ik zou het zelf niet weeten , heb nummer van ne maat gekreegen hij zij belt daar is naar die mense kune u helpen voor u 16 v heb mijn verhaal gedaan tegen die persoon en hij beloofde mij die 170pk voor die prijs . zal maandag is terugbelen als de meeste zeggen dat dit niet kan , wat belooft die persoon mij dan .of hij wou me int zak zetten want het is geen erkende garage
Vraag gewoon eens wat er ze precies aan zouden doen voor dat geld, dan weten wij hier ook meer en kunnen we jou beter helpen. Zonder dat we effectief weten wat ze zouden doen aan je wagen weten we natuurlijk ook niet wat mogelijk is hé.
 
Tenzij je natuurlijk nog een hele andere motor hebt. Ik weet het alleen zeker aan je motorcode.

ff copy pasta:
Je vindt die motorcode:

  1. op de plaksticker in de handleiding van je auto,
  2. op een plaksticker die ergens in de kofferbak zit,
  3. door het kenteken van de auto in te vullen op de site van Autoweek of RDW of Onderdelenlijn of PartsBase

3 gaat niet voor de belgen. En je vindt hem soms ook op het kapje van de distributie.
 
ok dan zullen we voor dat project gaan ne chip en ander uitlaat . wss de beste oplosing en de rest alemaal styling Stick Out Tongue
Weet wel dat een volledige uitlaatlijn + mappen nog steeds een aardig bedrag gaat kosten, en ik ben ook niet zeker dat hij 110pk zal halen daarmee hé. Kan ook maar 100pk zijn ofzo en dan vind ik dat nog steeds vrij duur. Het is natuurlijk jouw geld en niet het mijne ;)
 
zou op en 440 euro komen bij zip krijg 50 euro korting Stick Out Tongue en voor rechte lijn maak ik eigelek zo duur als ik zelf wil want ne maat vertelde mij met rechte lijn dat je tussen 30 a 40 pk kan bij winnen dus dat is ook zever ?
Op 85 of 90pk kan je nooit 30 a 40pk winnen met een uitlaat. Wat ik nu ga zeggen is heel kort door de bocht, maar mss begrijp je het op die manier:
Het vermogen dat je kan winnen met een uitlaat is een beetje evenredig met het vermogen van je motor. Als je een motor hebt met veel vermogen en je geeft die een open uitlaat dan ga je veel vermogen winnen. Maar omgekeerd is ook waar, als je een motor neemt met weinig vermogen dan gaat die ook weinig winst hebben. Dit is niet in elk geval zo en is te zien van motor tot motor en uitlaat tot uitlaat, maar mss begrijp je het op die manier wat beter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!