jens

Aaah de belgen worden hier goed vertegenwoordigd! Gewoon logo's plastidippen, heb net paar foto's voor iemand gemaakt over hoe de logo's te demonteren, als ge wilt stuur ik ze u ook door.

Ben benieuwd naar verdere plannen! Hou mijn ogen open die streken, woodman al tegen gekomen mss kom ik u ook wel eens tegen.

yeee ja stuur maar door hoor verdere plannen het lijstje is lang Stick Out Tongue nu wil ik zo rap mogelek 18 '' velgen der onder van oz met rode acenten dan gti achterbumper want als ik achterbumper heb ga ik dubele uitlaat steeken rechte lijn Stick Out Tongue binkort gaat de polo binne bij ziptuning en hier en daar spuitwerk en het lijstje is nog lang maar komt alemaal in orde ben me nu rot aan het zoeken achter dakspoiler van de wrc polo maja ik heb tijd voor dit alles komt alemaal goed alshij zal af zijn zal hij top zijn trouwens ga je naar racewars ? greets idd wss zulen we elkaar tegenkomen is Stick Out Tongue mss racewars ? yeeeeeee
Ben je zeker dat je bij ziptuning zou gaan? Ik heb men vorige wagen daar laten doen en ik was daar helemaal zo tevreden niet over. (Is mijn mening natuurlijk). Ze zetten jouw auto daar een paar uur terwijl ze een software inladen (ze doen niets op maat), ze testen ook niets op de testbank dus je weet uiteindelijk nog steeds niet hoeveel vermogen je hebt en ik heb altijd het gevoel gehad dat de motor niet optimaal presteerde. (Dit is natuurlijk subjectief aangezien ik het nooit heb laten testen)... Ik denk gewoon dat er in Belgie betere zaken zijn om je motor te tunen, zoals DVX bijvoorbeeld, waar ik niet anders dan lof over hoor, en dat is wel op maat. Van het ogenblik dat ze aan mijn ECU kunnen werken ga ik ook niet aarzelen.

Idd ik heb die tabel ook liggen thuis van mijn lancer vroeger, van 140pk naar 170pk. Maar als de wagen nooit op de testbank heeft gestaan weet je uiteindelijk van niets hé, want niet elke wagen heeft exact evenveel pk om mee te beginnen en elke motor is anders. Uiteindelijk bekijk je beter alle opties voor je beslist, ik wou dat ik dat 6 jaar terug ook had gedaan.

Haha ThQ Man! Oej, dat is wel balen dat ze u niets gezegd hebben!
en tuurlijk mag je is meer rijden! ik ben ook dagelijks ins Gent. En racewars ga ik niet gaan iets te ver. :)

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!