jens

Zo lopen de kosten natuurlijk snel op, dat is waar. Ik heb vroeger zelf nog in garages gewerkt (wel al lang geleden) dus zoiets helpt ook wel natuurlijk.
Ik ga er wel terug moeten inkomen om aan auto's te werken, want de kennis zit al ver verstopt in men hoofd ;)

niks aan te doen zal dus van 0 naar 100 altijd maar in 10,6 sec zijn en 196 men topsnelheid jammer van mezeri al menne poen in tuning steeken gvd Big Grin klote mpi Stick Out Tongue

Haha valt toch reuze mee! Vind ik echt niet belabberd slecht hoor Stick Out Tongue
Ik heb hetzelfde, maar voor mij is het prima :) Terwijl ik toch redelijk sportief rijd (als dat kan zonder te schrapen :mrgreen: )

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!