Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

eindelijk weer eens een (kleine) update van mijn kant.. detail maar toch leuk!

Kenteken_LEDS_01.jpg


Kenteken_LEDS_02.jpg


voor de niet scherpe mensen onder ons, Kenteken LEDS ;)

ook nog een crappy foto van mn us blinkers, krijg de kleur er niet goed op met mn phone :(

UsBlinker_02.jpg


tevens heb ik mn navigatie eindelijk werkend (gps antenne en snelheidssignaal aangesloten) en mn bluetooth module aangesloten.. en heb de stoelverwarming-kabelboom al in de auto liggen, en morgen ga ik de matten in de stoelen plaatsen!
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

heb losse "SMD buis-leds" gekocht, was 13euro kwijt! vond 50euro een beetje teveel van het goede :)

een kant van de stoelverwarming is nu ingebouwd in de stoel, andere kant doen we morgen nog even, dan even inleren met vagcom en dan is dat ook weer klaar..

als volgende misschien dus toch nog climatronic inbouwen..... jaja ik heb de smaak weer te pakken Big Grin
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

kiek m goan!!!!
goed bezig geweest weer.
en ik heb ook leds op dezelfde plaatsen als jij,
zo in t donker lijkt t mijn auto wel,
maar dan met een ander kenteken Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

stoelverwarming is compleet ingebouwd nu, zit lekker warm joh Big Grin ik ken van mn werk alleen stoelverwarming op het zitvlak, maar bij vw heb je de rugleuning ook verwarmd! erg lekker!!

niet echt veel van te zien voor op fotos hier, maar zal vd week ff foto maken van het dash met knoppen enzo, en de howto zit er ook aan te komen!

wat wel een fototje waard is is mn nieuwe aanwinst:

Teller_GTI_01.jpg


z.s.m. mee knutselen dus hou jullie op de hoogte!
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

vraag: hoe gemakkelijk kun je de tellers overzetten. Ik weet van de New Beetle dat je je originele teller uit elkaar kunt halen en dan een ander 'forntje' er op en klaar is kees. Kan dit ook met de polo of moet je je nieuwe teller opnieuw inspoelen en kan dat dan ook met tweedehandsjes...

Ik heb nu trendline en dat is niet de meest spannende uitvoering... Big Grin
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

het is geen kwestie van een frontje omzetten ofzo, de tellerklok moet gewoon compleet vervangen worden en dient tevens ingeleerd te worden.. dan zit je alleen nog met de km-stand, die kan je als het goed is ook corrigeren (zoniet zijn er zat aanbieders op marktplaats die dit wel kunnen!)

en wat trendline betreft, het zijn idd niet de meest leuke uitvoeringen, maar slechter kan ook he ;)
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

nee dan zou ik idd die losse ringen op marktplaats kopen van 27euro ong. dan kan je je tellerklok demonteren, het doorzichtige deel kun je zo losklikken en dan de ringen monteren..

misschien is het dan ook nog wel leuk om een setje andere tellernaalden te monteren, tis wel een iets risicovollere klus, maar alsje handig bent zeker zelf te doen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!