Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

ik zou dat rode randje weg gelaten hebben,
dat rode randje kenmerkt teveel t gti.
enkelt de lettertjes 1.4 ofzo erop zou naar mijn mening genoeg zijn.
we zien zo ook wel dat het een gti front is.

neemt niet weg dathet er wel heel dik uit ziet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

nou lang niets gebeurd (lijkt) maar heb tussendoor een hoop gezeur gehad met mn polo.. omdat er een halfjaar geleden een nieuw raam in was gezet wat dus achteraf niet goed zat had ik dus waterlekkage in de polo :(

lang verhaal kort:
- ramenzetter ging niet raam plaatsen, zat rechts bovenin niet goed gelijmd
- ramenzetter heeft bij uitsnijden van het raam de afvoerslang van mn dakraam nog eens geraakt waardoor die uit zn rubbertje in het schutbord was geraakt waardoor ik daarna een nog veel grotere lekkage had

gelukkig was het interieur er al helemaal uit om alles netjes te drogen, afgelopen zaterdag eindelijk alles weer in elkaar gezet en van de poetser een apparaat geleend die de lucht neutraliseerd in de auto. dan wil ik alleen nog even voor de zekerheid een aircoreiniger door mn auto spoelen om eventuele luchtjes te verdrijven!

en ik heb zojuist nog wat op ebay gewonnen; w8 leds!

!B0rly7Q!mk~$(KGrHqR,!j!E)sHLVSl9BMbWkIHW-g~~_12.JPG


binnenkort dus binnen, de bedrading had ik al gelegd omdat mn a-stijl en dashboard toch al half open lagen!
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

W8_01.jpg


W8_02.jpg


W8_03.jpg


W8 LED's zitten erin (heeft me vader er even voor me in geknutseld) op foto zie je niet echt iets heel duidelijks.. maar je hebt dus een rode gloed over je middenconsole en vooral gericht op je versnellingspook! erg mooi en helemaal niet storend in het donker!

binnenkort GTI Hemel ophalen! en dan opzoek naar GTI aanbouwdelen! en ja, dan moet ik ook een zwarte binnenverlichtingsunit en ja dan moet ik die w8 leds nog een keer inbouwen en dan komen ze niet in de gaatjes maar meer naar de schakelaar toe!

helaas nogsteeds niet vernomen van degene die mn GTI teller zou inleren :(
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Ja, die rode binnenverlichting is niet voor niets terug te vinden in bijna iedere vrachtauto :) , chauffeurs vinden het ideaal en ikzelf vind het ook een heel stuk fijner :mrgreen:
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

ja ach, zoals al vaker gezegt, gelukkig moet ik het mooi vinden Big Grin heb het in een Audi A3 gezien en vind het netjes staan :)

hemeltje ophalen moest ik helaas uitstellen omdat ik geen passend vervoer had aangezien de bus op mn werk verkocht is.. 12 november staat nu op de planning om hem op te halen, ondertussen alvast spieken voor wat onderdeeltjes die ik nog nodig heb!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!