Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Mooi om te zien, hoe de bandjes staan.. volgende week snel maar onder de mijne gooien..
BBS_LM_04.jpg

Hoeveel cm(mm) staat je auto hiero verlaagd?
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Dekker zei:
Mooi om te zien, hoe de bandjes staan.. volgende week snel maar onder de mijne gooien..
BBS_LM_04.jpg

Hoeveel cm(mm) staat je auto hiero verlaagd?


Had je hier iets achterin liggen? of staat ie altijd zo? Ik vind m wat in de kont hangen... maar je had geloof ik een 45mm setje rondom he ?
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

al een tijdje een schroefset hoor.
en achter zakken veren om een of andere reden altijd meer door.
had ik ook met de schroefset.
stond na een paar weken ook te laag achter.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

Nou, mijn complimenten voor zo'n nette polo.
Heb hem afgelopen zaterdag goed bekeken zoals je weet en hij zag er in het echt toch zeker net zo mooi uit ;) Keep up the good work Stick Out Tongue
 
Re: Johan's 9N(3) 1.4 16v Sportline

ik heb weer wat nieuwtjes..

- 9N3 Spiegels (met knipperlichten dus)
- LEDS in mn instapverlichtingunits
- GTI Grill

9N3_Spiegels.jpg


LED_Deurpanelen_01.jpg


LED_Deurpanelen_02.jpg


LED_Deurpanelen_03.jpg


Grill_GTI_01.jpg


Grill_GTI_02.jpg


Grill_GTI_03.jpg


Grill_GTI_04.jpg


Grill_GTI_05.jpg


Grill_GTI_06.jpg


Grill_GTI_07.jpg


Grill_GTI_08.jpg


op de GTI grill komt nog een logotje alleen geen GTI want dat heb ik helaas niet! :( daarover later meer..

GTI tellerklok ligt ook al klaar voor installatie, moet hier alleen eerst een kabel voor aanschaffen om hem in te kunnen leren!

Teller_GTI_01.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!