KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM *Klein Update*

Ook ik ben langs NM Parts geweest :mrgreen: wat vinden jullie ervan??

[resize=600:37vy9ytv]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/252811_10150383235968275_647998274_10485092_502033_n.jpg[/resize:37vy9ytv]

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ziet er goed uit KYC!

Wat was je kwijt als ik vragen mag?

Volkswagen  9N3 GTI 

Barry zei:
Ziet er goed uit KYC!

@Barry
Wat was je kwijt als ik vragen mag?

80 euro inclusief
auto gaat omhoog (met zo'n lift) en dan gaat die het gat zagen + lassen...kdenk dat die zo ongeveer 40 minuten bezig was

@Maik
daar heb ik eigenlijk nooit meer aan gedacht :P ik zie wel eens mensen met van die Chrome houdertjes rondrijden wat vind je daarvan? te sjonnie?

chrome houdertjes kan ECHT niet KYC !!!!

gewoon mat zwarte, kentekens moeten niet opvallen ! :-)

btw thanks nog voor de info, is niet duur trouwens !

Volkswagen  9N3 GTI 

Ohhh hahaha ja ik vond het ook een beetje te sjonnie uitzien :P dus dacht dat ik gewoon zwarte kentekenplaten zou nemen...
maar zijn er niet wat specialere versies ofzo? bijv glanzend piano lak zwart?
of vind je mat zwart toch het mooiste?

Gewoon naamloze houders halen 2stuks 5euro en snel!

Ik heb een ovale zwarte demper(sierstuk) besteld 2/3weken :shock: helaas maar grome staat niet op me auto.

Mooi uitlaatsierstuk, heb een enkele die ik binnenkort wil vervangen door een dubbele.
Is het mogelijk om zelf de bumper uitsnede te maken?

dat kun je beter door die vent laten doen van NM Parts die doet dat ook voor je...waarom zou je het zelf eigenlijk willen doen :P ?

Armo zei:
Ziet er netjes uit KYC! Ik ga binnenkort ook een keer langs bij hun :)

ja zeker doen! voor dat 80 euro is het zeker wel waard :D
volgens mij ging Mauri ook een uitlaat sierstuk onder monteren maar dan zwart

KYC zei:
dat kun je beter door die vent laten doen van NM Parts die doet dat ook voor je...waarom zou je het zelf eigenlijk willen doen :P ?

Ja, dat is ook zo.
Moet dan een dag zien te maken om hem te bezoeken.
Het ligt nl. niet vlakbij Doetinchem :lol:

KYC zei:
White carbonized bestaat dat :P? of bedoel je gewoon twee witte lijntjes :P?
Had enzo 't dacht ik een keertje over in 't topic van mitchi3 ;)
en twee wittelijntjes? hoe bedoel je :?:
maar ff verder gaan in jou topic om niet die van jeroen vol te spammen 8-)

VW  6R 

Oh ja hahaha
nu we het over White carbonized hebben zou dat mooi staan op een zwart auto?
white carbon dak? best gedurfd...en is nog nooit gedaan...
dat White carbon op de BM grill is volgens mij best een idee Gewoonjan!

EDIT: ik bedoelde als je een GTI grill koopt en dan twee witte lijntjes doet...maar dan moet je weer een extra grill aanschaffen...beplakken van een BM grill is goedkoper denk ik

dat dak is idd erg gedurft :roll:
denk dat miss een shopje wel handig is om te kijken of je 't wil ;)
maar als t wel vet staat is 't natuurlijk ook wel vet als je een aantal white carbonized deeltjes aan je auto hebt zoals de bm grill en je spiegels en dak bijv :D
't interieur zeg ik sowieso doen! :mrgreen:
lijkt me best wel een vet idee! kzat zelf te denken aan een keer 't halve dash uitelkaar schroeven en dan met een spuitbusje pianoblack aan de gang te gaan, maar dat wit wrappen kan ook wel super vet zijn :D
je hebt me aan 't twijfelen :lol:

VW  6R 

ok zelf ff de shop schoenen aangetrokken en geprobeerd er iets van te maken met een textuurtje :oops:
't kan echt 1000 keer beter dus als iemand met meer ervaring ook nog ff wel shoppen ofzo zou 't wel beter te bepalen zijn :geek:

maargoed mijn poging:
carbonized grill, spiegels en dak:
FotoL7QBOUSXD-1.jpg

En hier nog 1tje met een extra enzo like streep :mrgreen:
(kon 't niet laten :lol: )
Foto6CVWBSHZD-1.jpg

hopelijk heb je er wat aan ;)
(al vermoed ik 't niet :P )

VW  6R 

@Gewoonjan

Interieur is een GO! dat kan sowieso gedaan worden middenconsole en ventilator roosters...
ik denk exterieur dat het met een aantal delen pas mooi staat...dus bijvoorbeeld Spiegels, Grill, dak, misschien achterkant waar mijn sierstuk uitlaat zit ook doen?

oh en over dat spuiten gaat dat niet te el cheapo uitzien? ik denk eerlijk gezegd dat Wrap mooier uitziet :mrgreen:

EDIT: zag net pas dat fotoshopje haha ziet er wel apart uit...ik weet het nog niet :P het is wel iets aparts!! dat op de motorkap ik denk niet dat het iets voor mij is...maar grill, spiegels en dak kan wel!

hmm.. achterkant weet ik zo ff niet wat je daaraan zou kunnen doen, maar ideeën zijn er vast wel genoeg! ;)
maar mijn shop is echt van slechte qualiteit, miss dat Johan een mooier resultaat kan leveren?

en wat betreft 't spuiten ben ik daar idd ook bang voor :roll:
maargoed, ik heb een glacier blue wagentje dus ik denk dat witte wrap ook niet echt voor mij is weggelegd, op een zwarte is 't wss een veul beter effect :)

en ik ben benieuwd of je 't gaat doen, 't heeft idd wel wat :D
al lijkt 't op mijn shop wel alsof je auto met de grill zo een mustache heeft :lol:

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!