KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Ik heb net weer ff met de hand proberen te waxen...dat werkt toch niet zo fijn als met een machine...je krijgt niet super mooie resultaten vind ik...het werkt wel maar je ziet nog steeds na de behandeling wel wat krasjes.

ik ga toch serieus eens overwegen om die DAP500 aan te schaffen, maar ja even rustig aan deze maand...heb net ook al de Grill + embleempjes besteld genoeg Tune-ups voor Maart...

Ik heb de DAP500 maar je moet wel een zware polijstpad erbij nemen, want die unilak van ons.... Vreselijk Stick Out Tongue heb het eerst met een normale pad gedaan maar dat is niet afdoende! Haalt 80% weg ongeveer, voor de volle 100% moet je dus een zwaardere pad nemen!

De DAP500 is absoluut een aanrader, ik heb al heel wat familie en vrienden weten te verbazen met het resultaat van een beetje ultimate compound of swirl X. Ik heb er een Poorboys light polishing/ finishing pad bij, ideaal.

@MyPoloCandy
Ok nice Big Grin ben erg benieuwd wat voor resultaten dat oplevert...ik heb echt nog nooit met een poetsmachine de auto gepolijst...dus dat zal even wennen zijn...maar ik geloof best dat in this case Machine > Man

@Mitchi3
Ik kreeg een mailtje van vagtechniek dat mijn onderbumper verstuurd is :mrgreen: EINDELIJK NORMALE LEVERTIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! misschien dat ik van het weekend al die dingetjes heb dan ga ik het installeren
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Niceeee!!!!! :mrgreen:
Krijg je eindelijk een "echte" auto! Stick Out Tongue

Is het bij jou niet opgevallen dat nu met die Alpha lights je minder licht hebt dan met de standaard mistlampen???
Ik zat me net een beetje te focusen op de bochtenverlichting en bij de standaard mistlampen viel het me erg op als ik door een bochtje ging op me knipperlicht aan deed, maar met de Alpha's valt het zeer minder op.... Of ligt het aan mij??? :roll:

Hmm volgens mij heb je wel gelijk. ik merk ook dat je gewoon veel minder licht hebt...
in ieder geval als ik snachts naar huis rij en dan mezelf naar huis stuur
en de bochtenverlichting gaan aan dan is de beam niet zo veel als de halogeen versie...maar goed ik vind het eerlijk gezegd niet zo storend (het valt wel op inderdaad...maar goed Wit licht is wel de shit!!) en plus je wilt alleen in de bocht zien of daar iets staat toch...

zou er mistlampen zijn die een verdere bereik hebben?

Ja ik vind het opzich ook niet erg, alleen misde wel opeens die overkill die je in de hoeken zag, dat vindt ik wel jammer, maar verders ben ik er zeer tevreden mee! Vooral als ik me coming home aan zet. De mistlampen en me led's... Heerlijk!!! Blijf meestal nog staan om even na te genieten... :oops:

Haha ik vergeet die functie altijd he...effe me grootlicht aantikken zodat Coming Home aan gaat...heel jammer dat dit niet aangaat als je bijvoorbeeld op vergrendelen drukt of dat die zeg maar activeert als je de sleutel eruit haalt...dan heb je in principe toch geen lichtsensor meer nodig
maar goed misschien is dat beetje kort door de bocht...

Ok de voorbumper is binnen alleen hoe krijg je eigenlijk de kentekenhouder aan de voorkant eraf? hij zit een beetje in de weg om die bumper eraf te halen...
hij zit in ieder geval met 2 klikjes vast aan elk kant (totaal 4) en dan die middelste kun je beetje loswrikken...het werd al te donker dus ik moest mijn activiteiten staken...en klote wind :shock: wtf mijn Mistlamp kappen die begonnen zelfs te bewegen (harde wind) :roll:

ja ik bedoelde de ondergrill met dat chrome lijntje
ik ga het morgen gewoon even proberen te installeren zo moeilijk kan het niet zijn met wat heen en weer wrikken zal dat ondergrill wel eruit klikken.

Link die je gepost hebt had ik al gezien de foto's zijn wel handy Big Grin
zo te zien heeft die te hard getrokken aan dat grill...hij heeft paar van die bevestigingspunten gesloopt...

Ik heb met het verwijderen van mijn oude ondergrill ook paar bevestigingspunten gesloopt, daar ontkom je waarschijnlijk niet aan. Ze zitten zo strak en goed vast die dingen! Dus zit er niet over in, als er paar afgebroken zijn, je gaat toch een nieuwe plaatsen ;)

Ja dat denk ik ook met die oude doe ik toch niks mee...dus maakt me niet als die kapot gaat lol...die nieuwe grill is echt super nice...verschil is duidelijk te merken met de normale grill...daar zit alleen zo'n rubber randje.

By the way je nieuwe ledjes al ontvangen Big Grin?

Heb me ook zo'n grilletje besteld, gewoon bij vw dealer, nog binnen 48 al telefoontje dat hij binnen was, ga volgende week bij de dealer lang voor montage. tevens ook voor de actiepakket.

@VWP6RBM
Ik heb de Highline Chrome grill vandaag zelf geinstalleerd. het was echt 10-15 minuten werk ofzo...gewoon de 2 mistlampen kappen eraf halen en dan met een platkop schroevendraaier die bevestiging punten eruit drukken en je kan hem zo eruit trekken. Scheelt je wat montage kosten lijkt mij...
Damn na het plaatsen wat een plaatje!!! totaal geen spijt van dat ik de Grill heb gekocht :mrgreen:

oh by the way @Mitchi3
ik heb hem zonder schade eraf kunnen halen :mrgreen: dus mocht ik mijn wagen verkopen en hij wilt hem OEM dan kan die oude grill er altijd weer op ;)

HEY NICE! ik neem die ledjes van je met smart in ontvangst Big Grin

trouwens wat zien we hier ;) Morgen proberen te installeren...
[resize=600:12xqimne]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/205756_10150253890783275_647998274_9276307_6729394_n.jpg[/resize:12xqimne]

Oeww!!! Nice!
Mazzel dat jij hem heel hebt gehouden... Is mij niet gelukt!
Ik heb trouwens mijn embleem en nog niet op zitten, kreeg me grill niet los. Ik hoop dat die van jou minder strak zit als die van mij!
Heb trouwens me led's er nog niet ingezet, kwam een beetje tijd te kort. Wel heb ik me DRL led's er in zitten (eindelijk)!!! Moest er veel aanpassingen voor doen, maar ze doen het uitstekend! Misschien kunnen we zondag wel even een mini-meeting houden ofzo, dan kan je die led's van me nemen als ik die andere morgen geplaatst hebt. Ik vind het alleen zo zwaar irritant dat je heel je f*cking unit eruit moet trekken voor een lampje te vervangen... Pfff... Moet ik weer met tape de bumper beplakken... Maar goed, alles om je schatje te laten stralen ;)

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!