KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

WOEEE AMAI ZEG!! Das pas lekkeer eejj Stick Out Tongue Sorry floepte effe eruit HAHA ;)

maare verzekeringsknul>? tegenwoordig gaat toch alles via internet??? :shock:

by the way KYC achterop de auto HAHAHA hoe verzin je het Enzolino Stick Out Tongue maar zo'n Rood lijntje langs je deuren is misschien best een idee Big Grin moet wel een stickerlijntje trekken dan...maar best leuk Big Grin maybe iets minder als je je auto moet wassen :? maar goed het gaat om het idee

zoiets?

img0900i.jpg

Oh ja helemaal nice! Big Grin roep Hauke er dan ook bij ;) die wou me leren bekleding een keertje zien...waar kom je eigenlijk vandaan? ik weet dat Hauke uit Almere en omgeving komt?...dacht ik...

ach ja we zullen wel zien Big Grin mini meeting lijkt me lachen Big Grin Big Grin Big Grin

Ohh valt mee half uurtje rijden Big Grin
we zouden ook ergens in Leiden kunnen afspreken ofzo ;) dat zit er precies tussen in Big Grin
laat maar weten wanneer je die meeting wilt houden hehe

Heb jij geen last van snelle krasjes op je auto?? Ging vanmiddag tanken, heel voorzichtig me dopje laten hangen langs de auto, kwam er een zuchtje wind langs... Ja hoor!!! Me dop heeft en krasjes achtergelaten tijden het wieberen... :cry:
Wordt er best depri van... :roll:

mitchi3 zei:
Heb jij geen last van snelle krasjes op je auto?? Ging vanmiddag tanken, heel voorzichtig me dopje laten hangen langs de auto, kwam er een zuchtje wind langs... Ja hoor!!! Me dop heeft en krasjes achtergelaten tijden het wieberen... :cry:
Wordt er best depri van... :roll:

mijne zit al vol met krasjes...als je in de zon kijkt dan zit er overal swirls etc...je kunt het maybe verhelpen door polijsten met zo'n Dual Action machine van Meguiars bijvoorbeeld... en daarna afmaken met wax. wat me wel opvalt ik heb 2 weken geleden die Megiuiars Ultimate compound en wax erop gedaan...dat het na 1 x wassen het effect alweer verdwenen is...

wat ik nu doe is meestal me auto wassen en dan bijwerken waar het nodig is...ik wil eigenlijk toch wel die Polish machine ene keer proberen gezien dat toch het beste resultaat oplevert dan met de hand...

Vriend van mij heeft NXT Car Wash, NXT Tech Wax 2.0 en ScratchX 2.0 vandaag binnen gekregen. Dus als het iets beter weer is, gaan we even aan de slag. Zijn Leon uit 2006 en mijn Polo even oppoetsen. Hoop dat ik met ScratchX de meeste weg krijg... Polish willen we ook alleen maar doen met een machine. Misschien schaf ik de DAP500 aan. Niet te duur, maar wel goede resultaten...

Ja die! Schijnt dat het wel een goede polish machine is... Dus ben benieuwd!
Die van meguiars is ook heel goed, alleen de kosten zijn wat minder... Ik kan het altijd eerst met de DAP proberen en als die niet zo'n mooi resultaat achterlaat, dan wordt het die van Meguiars... ;)

als je het niet vaak gebruikt dan is 115 euro een zeer schappelijke prijs...die 249 euro versie vind ik nogal prijzig...je kunt beter resterende prijs idd gebruiken voor wax/polish/pads erbij kopen ;)

maar wanneer ga je het bestellen?

Ik ga eerst alleen wassen en in de wax knallen en krasjes bij werken met de hand... En als het minder wordt, dan ga ik hem aanschaffen!
Dan ga ik hem pas polijsten, want met de hand gaat dat niet echt werken denk ik

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!