KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

happyman zei:
Waar heb jij je boavista velgen vandaan? Ben over de streep getrokken en ben nu op zoek naar een goed en betrouwbaar adresje. Welke banden heb jij eronder liggen (merk/type)? Denk zelf aan pirelli's die schijnen voor 17 inch wel aanraders te zijn!

Heb je trouwens niet meer gespot na die ene keer!

Het zijn Dunlop banden wat voor maat het precies is weet ik niet...zou ik even moeten kijken...kom ik nog op terug.

is er veel verschil denk je met die 6500 xenon look alike met bijvoorbeeld mijn Osram Nightbreaker plus H4? ik wil echt UBER wit licht hebben eigenlijk dus in de mistlampen...but worth a try? 24 euries...valt nog mee :)

starsky zei:
Naar wie steek je die middelvinger op? ;)
haha nee dat is mn pa is jaloers al hoe wel hij heeft een golf tsi grijs zwart is mooier

KYC zei:
Mooie Polo hoor :) vooral die velgen Big Grin
alleen geen verlichting in de bumpers zo te zien? heb je dan mistlampen in je H7 koplampen?
ja dat zit in de koplampen zit bocht verlichting in wilde graag de mistlampen in bouwen is helaas niet mogelijk zij de garage koste zeker 700 euro om het uit te pluizen zij hij

ben blij met de auto helaas voor de ontbrekende mistlampen vindt ik jammer de 17inch heb ik er gelijk op laten zetten de radio heeft usb en speelt alles af arm steun dus een paar wensen zijn vervuld
rem klouwtjes ga ik rood spuiten
en ramen tinten
sport uit laat op maat
begin met de raampjes

moi mooi man leven is een feest vooral het leer super

HAHA no problemo
ik heb toch even gegoogled http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rij ... antie.html
en blijkt dat de mobiliteitsgarantie gratis is je krijgt ook gratis vervangend vervoer als het blijkt dat het probleem niet binnen 3 uur gerepareerd kan worden.
Voorwaarde is wel dat de auto onderhouden is bij de VW Dealer zelf

Dus de beurten idd gewoon bij VW laten doen dan behou je de mobiliteitsgarantie :) maar ik heb ook iets van Pech hulp bij mijn All risk verzekering...dus ik kan ook mijn verzekeraar bellen als ik langs de weg sta...maar mobiliteitsgarantie reparaties is echt gratis? sounds fishy...volgens mij kan het nooit so good to be true zijn...wat als de motor het begeeft (dit zal wel een dure reparatie zijn) dus dat dit dan gratis word gedaan... :?

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!