KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

Bij mobiliteitsgarantie zijn de reparaties echt niet gratis hoor. Ze sturen gewoon een monteur langs naar de plek waar je met je auto staat, dit kan ergens onderweg zijn maar ook bij je thuis. Kan hij terplekke niet worden gerepareerd dan wordt hij gratis afgesleept naar de dichtstbijzijnde VW garage zodat hij daar kan worden gerepareerd. De reparatiekosten zijn niet gratis.

Na mijn bezoek bij Jela ook het één en ander aangezet:
- Automatische unlock als je de sleutel uit het contact haalt
- Coming Home Functie is aan en het ziet er echt cool uit Big Grin
- 1 op x per L ipv L/100km
- knipperlichten op 4x gezet ipv standaard op 3x is toch net wat fijner
- Dagrijverlichting is uit te schakelen nu door auto in het stopcontact + Grootlicht en dan knipperlichten 3x en dan je sleutel uit het contact halen. als je de sleutel nu erin doet dan zou die uit moeten staan. wil je het weer aan zetten dan kan dat maar dmv grootlicht en naar boven knipperlicht.
- Piepjes bij ont-vergrendelen DAMN dit is echt super gaaf Big Grin ik miste sowieso al iets wanneer ik de auto op slot of open deed :?

wat ik niet heb genomen:
- Tear wiping (vond het niet veel toevoegen)
- Gordel waarschuwing (is er niets voor niets lijkt mij...)

HAHA Big Grin hoezo Big Grin??
jaaa meeste van ons rijden bijv tussen de 4-5L gemid...ipv dat je elke keer moet gaan uitrekenen hoeveel je rijd is het handiger om gelijk maar aan te geven hoeveel km je rijd op 1 Liter.
of het iets Hollands is geen idee...doet Belgique dat niet dan ;)?

Hey shit woon je in Sint-Niklaas ik heb vroeger in Temse gewoond das toch redelijk in de buurt of niet ;)? Temse was echt een klein dorpje...was geen flikker te doen haha och ja het was wel lachuh in die tijden ;) had wel genoten.

jaja:) dat ligt er juist naast he. Ik woon in Sint-Niklaas (op 50m van de grens me Temse) en werk zelfs in temse, in de kliniek :)

Temse is klein maar wel 'gesjellig' Stick Out Tongue denk ik, kom er eigenlijk nooit. Enkel vrt werk :)

MWUAHAHA wat is het wereldje toch weer klein he ;)
kweet nog dat ik vaak naar Colruyt ging om lekkere chocola te halen HAHAH Big Grin...Leonidas was om de hoek. Sint Niklaas kwist nog dat je daar 1 zo'n lange winkelstraat had...was best leuk om te shoppen, maar is minder keuze dat wel ;)
hey kom je trouwens ook naar de meeting? dan kunnen we ff ouwehoeren lijkt me wel gezellig ^_^

Dat zal de stationstraat zijn :) Nu heb je een heus nieuw shoppingscentrum in st-niklaas en er is ne mediamarkt (jullie bekend?) op komst!

Wanneer is die meeting? kzou wel willen maar ik heb nogal een druk leven met ploegenwerk (vroege,late,nachten,weekends) dus dat moet dan juist goed uitkomen... en tmag nie voor 15 april zijn want dan heb ik hem nog niet :)

neenee, voor 15 april rij ik er zeker mee zei de dealer. Als ik om de papieren mag gaan om de verzekering in orde te brengen ga ik toch vragen om hem wat vroeger op de planning (om hem te kuisen,...) te zetten aangezien ik echt al zo lang zonder auto zit...
Vrij nemen zal moeilijk gaan nu we juist me n langdurig zieke zitten...

oeh jammer maybe maakt er iemand wel een filmpje van de bijeenkomst dan kan je hem op youtube wel zien verschijnen Big Grin en of course pics ;)

by the way future updates
- Chrome Grill randje
- VW Emblemen

Updates waar ik nog onzeker over ben
- ventura tuning
- H4 Bi-Xenon verlichting ipv de osrams (zit er wel sterk aan te denken om er Pilot xenon erin te knallen...)
- Audio setje upgraden met speakers + subwoofer

Bas zei:
De meet is 23 april ;) Kijk even bij het meeting programma ;)

Je bedoelde 24 April toch Stick Out Tongue

KYC ik had je pm gestuurd maar geen reactie van je ontvangen.

Kijk hieronder:
polokyc-1.jpg

ff offtopic:

GROOT NIEUWS!! vandaag belde de dealer me dat mijn wagen er gewoon al staat! Mijn pa is om de papieren geweest en worden morgen bij de verzekeringsknul afgegeven... vrijdag is wrsch mijn plaat binnen en maandag komt de verzekeringsknul langs voor een poliske te regelen...vanaf nu gaat het snel :)

...er komst dus ook snel MagicSenna's 6r topic maar nu ga ik slapen (sebiet de vroege) Stick Out Tongue

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!