KYC's Polo 6R *Wintervelgen gemonteerd Pag 29*

Re: KYC's, Zwarte Polo 6R BM

@starsky
Ik vind hem wel mooi! :mrgreen: in het echt zijn die dingen echt uber mooi vind ik haha ach ja als dat niet je ding is...dat kan.

@Mitchi3
Ja hé je moest inderdaad wel wat kracht gebruiken maar ik heb stukje voor stukje gedaan...en gelijkmatig de grill naar buiten geduwd...dus maybe daardoor zijn de contactpunten minder onder stress.
Ah ja heb je die DRL ledjes van nostino erin gezet? ik heb ze nog in me kofferbak liggen omdat het een keer fout ging (linkerstekker ging kapot) dus daarna niet meer geprobeerd...
maar je hebt wel gelijk dat je heel die *PIEP* unit eruit moet halen om een lampje te vervangen ook de mistlamp unit :evil:
ik heb die koplamp units al een aantal keren eruit gehaald zonder tape...vond het teveel gedoe...

ik had net toen ik de Highline grill installeerde even gekeken hoe die VW Logo grill vastzat...maar volgens mij zit die goed vast lol...ff kijken of ik hem morgen eraf krijg ik denk dat ik wel wat force moet gebruiken (althans RomeoHotel heeft het ook zelf gedaan toch?). Voor de achterklep is er een duidelijke handleiding voor gemaakt...trouwens die achterklep unit is best Dik/groot :shock: had het eigenlijk niet verwacht haha Big Grin

Nee heb niet de Led's van Nostino, ik heb ze elders gehaald... Veel goedkoper! Alleen de contacten in de fitting zaten verkeerd om, dus die heeft me handige opa omgezet met wat soldeer en plak werk. Hij heeft er ook gelijk wat betere weerstandjes ingezet ofzo... Big Grin
Ja RomeoHotel is het wel gelukt, maar mij echt niet... Krijg dat kl*re ding er echt niet uit. Had hem al bijna 90 graden gebogen, maar nog niet los komen. Dus heb het opgegeven...
De achterklep embleem deed het niet bij mij, dus die moest ik helaas terug sturen. Heb nog geen nieuwe besteld, omdat ik de voor embleem er ook nog niet in heb kunnen krijgen. Ik hoop voor je dat het jou wel lukt!
Je kan ze anders ook zelf plakken, want als je goed op de emblemen kijkt, dan zie je dat het stiekem een sticker is ;)
Viel me in eerste instantie niet op, maar me oom zag het toevallig!
Morgen ga ik hem lekker wassen, maar nog niet in de wax... Daarna de led's erin knallen!

Damn hoeveel Sugar oompjes en coole Opa's heb jij eigenlijk!??! die al die dingen voor je kunnen doen hahaha :lol:

Hmm das wel balen dat het niet zo goed is gegaan bij jou :shock:
je had dus het achterklep embleempje erin gedaan en hij deed niks? stekker erin en klep ging niet dicht/open?
Ja had het net in het donker beetje geprobeerd de grill komt wel beetje los alleen heel moeilijk...lijkt net alsof je je vingers freaking snijd als je er te hard aan gaat duwen/trekken. maar er zitten 2 van die gaatjes erin waar je maybe dat Ronde ringetje van je mistlampen zou kunnen gebruiken?? ik ga het morgen even proberen zo moeilijk kan het niet zijn

Wat je verteld is wel waar denk ik over dat stickers maar het is er wel heel professioneel erop gedaan vind ik...zelf had ik het nooit zo mooi erop kunnen plakken.

Ik heb maar 1 oompje en 1 opaatje helaas! Haha!

Ja ik deed de stekker erin en er gebeurde vrij weing. Dus helaas...

Je moet die how-to van RomeoHotel volgen. In die rondjes, kan je wel je vingers steken, alleen het beste is als je het via de zijkant doet. Je vingers tussen de grill en de koplampunit. Teminste... Dat heb ik van RomeoHotel...

KYC zei:
ja ik vind het best wel wat hebben...kan iemand maybe een duidelijker fotoshopje maken? met zo'n rood lijntje?

polokyc-1.jpg

Nice ziet er gaaf uit! je zou dit best bij een bestickerings bedrijfje (die reclame op je auto doet??) kunnen doen..
je ziet soms wel eens van die zwarte velgen met zo'n rood randje. dan accentueert het helemaal met dat lijntje erbij Big Grin

@Mitchi3
ik ga het morgen installeren dan heb ik meer nieuws...hopelijk doet alles het dan ook...maar goed er zit garantie op neem ik van als het niet doet...

Ja tuurlijk! Het is een aardige gast van die emblemen, dus daar zal dan het probleem niet liggen. Maar ga er maar vanuit dat ie het gewoon doet!
Ik heb me andere led's geplaatst, dus als je die andere nog van me wilt hebben, dan hoor ik het wel!

Weer een update 03-04-2011:
Speciaal deze foto's zijn voor Mitchi3 je had het over dat je je grill niet eraf kreeg...ik had dat zelfde probleem...toen dacht ik aan dat haakje die je gebruikt om je mistlamp kappen eraf te halen...zie foto 2. je trekt dan in dat ene gaatje wat je ziet naar je toe maar dan haak je met dat haakje aan de onderkant en je zult zien dat het los schiet. 1e foto is hoe het eruit ziet als de grill los is...je ziet aan de onderkant daarin zit die vast...het is gewoon net als die Chrome ondergrill eruit trekken met wat kracht...dan schiet die los.

maar in ieder geval zit alles erop de grill en de embleempjes

Oh trouwens de achterklep doet het bij mij gewoon :mrgreen: gelukkig maar...
[resize=600:1qq3vq4c]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/200420_10150255697453275_647998274_9291054_7444222_n.jpg[/resize:1qq3vq4c]

[resize=600:1qq3vq4c]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/197836_10150255697498275_647998274_9291056_1991959_n.jpg[/resize:1qq3vq4c]

Yep met van diezelfde klemmen als in de Highline ondergrill
ik moet zeggen je moet behoorlijk wat kracht zetten wil je hem eruit krijgen...
Maar ik heb even goed naar de emblemen gekeken en ze zitten inderdaad met een soort van stickertje vast Stick Out Tongue maar ja it looks nice ;)
ik heb trouwens mijn oude VW Front logo een beetje gesloopt hahaha ik draaide de logo de verkeerde kant op :oops: dus die pinnen waren kapot gegaan door mijn gefrommel met de knijptang...DOH toen ik de logo eruit kreeg zag ik pas dat ik de verkeerde kant opdraaide >_<
maar ja Boeien er kwam toch een nieuwe logo erop ;)

Maar inmiddels zitten beide logo's erop Big Grin echt uber mooi...gauw installeren die handel Mitchi3!!

hey dat ene idee wat MyPoloCandy in gedachten had om zo'n zwarte streep aan de onderkant...volgens mij staat het nog best mooi...voor een zwarte auto maybe een Rode streep aan de zijkant (bij je zijskirts zeg maar)

Okido bij deze :mrgreen: wat vind je ervan Henri?

[resize=600:203os6un]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/197160_10150255697568275_647998274_9291058_3713727_n.jpg[/resize:203os6un]

[resize=600:203os6un]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207760_10150255697633275_647998274_9291059_6018905_n.jpg[/resize:203os6un]

[resize=600:203os6un]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/196456_10150255697678275_647998274_9291061_6893822_n.jpg[/resize:203os6un]

[resize=600:203os6un]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206592_10150255710223275_647998274_9291184_1816981_n.jpg[/resize:203os6un]

Ziet er niet slecht uit.. wat ik alleen jammer vind is dat ze niet helemaal zwart zijn.. Als je toch voor zwarte logo's gaat, waarom zijn ze dan nog met een zilver randje ;) Miss ga ik ze zelf wel helemaal zwart spuiten Big Grin

@Henri
Neee dat vind ik juist super mooi met zo'n chrome randje :mrgreen: haha het was meer het idee, omdat de voor en achterkant een chrome strip nu hebben en dan smoelt het mooier als de logo's ook metallic randje hebben ;)

ik vind volledig zwart eigenlijk helemaal niet zo mooi :roll: maar goed dat is weer mijn mening...ik ben wel een sucker voor dat beetje chrome shizzle HAHA :mrgreen:

www.rb-styling.com

het is een wilde gok maar je hebt groot kans dat die dingen niet passen, omdat het voor een MK6 Golf is. je kunt het proberen gezien ze toch niet zo duur zijn ;)
Ik hou meer van chrome/zwart/glanzend dan mat zwart (ik weet niet wat het is...maar ik vind mat zwart niet zo mooi...) Glanzend en chroom vind ik altijd wel mooi op een zwarte polo

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!