BlackDiesel
Bekend lid
Zoek ook nog een setje voor mijn AW, plug and play. Welke adviseren jullie, en krijg je
Polo
6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoek ook nog een setje voor mijn AW, plug and play. Welke adviseren jullie, en krijg je
De koplampen zijn al vervangen voor OEM full LED koplampen door @joosspekloos . Maar nu nog de mistlampen.
Ja.Ooit van bochtverlichting gehoord
Thanks! Zag al een foto staan van een Nederlandse Polo bij AliExpress. Deze klik je gewoon aan de kabels vast, en je krijgt verder geen foutcodes etc te zien in de auto? Beschik namelijk niet over apparatuur om foutcodes te wissen. Laatste; welke kan gebruikt worden voor groot licht? Dit is een aparte lamp zie ik.
Als je h7 dimlicht hebt is je grootlicht ook h7. Mistlamp is h8Thanks! Zag al een foto staan van een Nederlandse Polo bij AliExpress. Deze klik je gewoon aan de kabels vast, en je krijgt verder geen foutcodes etc te zien in de auto? Beschik namelijk niet over apparatuur om foutcodes te wissen. Laatste; welke kan gebruikt worden voor groot licht? Dit is een aparte lamp zie ik.
Hier een foto van mijn lichtbeeld, nog nooit een seiner gehad.Thanks! Zag al een foto staan van een Nederlandse Polo bij AliExpress. Deze klik je gewoon aan de kabels vast, en je krijgt verder geen foutcodes etc te zien in de auto? Beschik namelijk niet over apparatuur om foutcodes te wissen. Laatste; welke kan gebruikt worden voor groot licht? Dit is een aparte lamp zie ik.
ziet er goed uit voor ledjes! Als het zo kan vraag ik me toch af waarom andere zo vaak in mn smoel schijnenHier een foto van mijn lichtbeeld, nog nooit een seiner gehad.
Omdat de meeste mensen geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, waar een ledlamp aan moet voldoen, wat voor led diodes het beste zijn etc etc. Beter wat centen meer uitgeven voor goed spul dan aliemeuk in je behuizing proppen. (Niet alles op aliexpress is troep). Het is niet alleen je eigen veiligheid maar ook die van anderen.ziet er goed uit voor ledjes! Als het zo kan vraag ik me toch af waarom andere zo vaak in mn smoel schijnen
Met als gevolg dit. Pure ergenis voor andere bestuurders.De linkjes zijn natuurlijk al wat oud. Klik er eens door. Ik zelf had niet veel geluk met de koplampen. Veel strooilicht. Uiteindelijk toch maar voor OEM led koplampen gegaan.
Ook voor jezelf niet tof. Schaamde me kapot. Heel snel weer eruit.Met als gevolg dit. Pure ergenis voor andere bestuurders.
De bovengenoemde ledlampen heb ik bij jay ingebouwd en ook hij heeft nu een perfect lichtbeeld/lichtopbrengst. Voorheen had hij er andere aliemeuk lampjes inzitten die totaal de weg niet verlichtte. Leek bijna alsof alleen z'n stadslampjes aanstonden.Ook voor jezelf niet tof. Schaamde me kapot. Heel snel weer eruit.
Zal vanavond eens een plaatje maken bij een muur!! Ben er iig tevreden mee.De bovengenoemde ledlampen heb ik bij jay ingebouwd en ook hij heeft nu een perfect lichtbeeld/lichtopbrengst. Voorheen had hij er andere aliemeuk lampjes inzitten die totaal de weg niet verlichtte. Leek bijna alsof alleen z'n stadslampjes aanstonden.
@Jay511 heb je wat foto's?
Nou ik word toch anders best vaak verblind door die 'adaptive led koplampen' die zo adaptief zijn ingesteld om recht in de ogen van de tegenligger te schijnen. Goede lampen is 1 maar zonder een goede afstelling is het alsnog niksOmdat de meeste mensen geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, waar een ledlamp aan moet voldoen, wat voor led diodes het beste zijn etc etc. Beter wat centen meer uitgeven voor goed spul dan aliemeuk in je behuizing proppen. (Niet alles op aliexpress is troep). Het is niet alleen je eigen veiligheid maar ook die van anderen.
Afstelling is sowieso belangrijk, ook met halogeen lampen. Je wordt ook vaak zat verblind door OEM led koplampen. Maar dit is allemaal op te lossen door af te stellen. Verkeerde ledlampen zijn niet af te stellen in een reflector behuizing want die schijnen licht alle kanten op behalve de goede. Dan kan je afstellen wat je wilt, strooilicht blijft.Nou ik word toch anders best vaak verblind door die 'adaptive led koplampen' die zo adaptief zijn ingesteld om recht in de ogen van de tegenligger te schijnen. Goede lampen is 1 maar zonder een goede afstelling is het alsnog niks
Wijze woorden zoals we gewend zijn'power is nothing without control'
Hoe weet je dat je geen strooilicht hebt? Foto's graag. En een half jaar werkende ledlamp is wel een hele trieste zaak voor 20 euro. Halogeenlampen gaan nog langer mee37.02US $ |2Pcs H7 Led Koplamp H4 H11 H8 H9 9005/HB3 9006/HB4 9012 HIR2 10000LM 6000K witte Auto Led Koplampen Mistlampen Autolichten|Car Headlight Bulbs(LED)| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Ik heb deze nu erin zitten, werkt goed geen strooilicht. Maar na een halfjaar werkt 1 kant van de led lamp niet zo goed.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.