BlackDiesel
Bekend lid
In ieder geval geen strooilicht zo te zien, wordt dr weg wel goed en breed verlicht? Best groot gat in het midden. Misschien is dat een kwestie van afstelling
Polo
6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In ieder geval geen strooilicht zo te zien, wordt dr weg wel goed en breed verlicht? Best groot gat in het midden. Misschien is dat een kwestie van afstelling
Ziet er goed uit. En hoe zit het met de eventuele foutcodes? want lees wel eens dat men bij het wisselen van lampen foutcodes krijgen te zien in de auto.Hier een foto van mijn lichtbeeld, nog nooit een seiner gehad.
Geen foutcodes. Zitten canbus modules bijZiet er goed uit. En hoe zit het met de eventuele foutcodes? want lees wel eens dat men bij het wisselen van lampen foutcodes krijgen te zien in de auto.
Oke. En als ik z’n setje 2x bestel, dan kan ik die andere gebruiken als groot licht? Of is daar apart een setje voor?Geen foutcodes. Zitten canbus modules bij
Mistlamp: H8Oke. En als ik z’n setje 2x bestel, dan kan ik die andere gebruiken als groot licht? Of is daar apart een setje voor?
Bedankt voor jouw duidelijkheid en excuses voor mijn, mogelijk misleidende, informatie.Mistlamp: H8
Dimlicht: H7
Grootlicht: H7
Edit: ja dus
Hoezo excuses? Haha. Daar is een forum voor toch? Informatie delen, dingen leren, discussieren, oneens zijn, noem het maar op. Zo lang we normaal kunnen communiceren is er niets aan de hand !Bedankt voor jouw duidelijkheid en excuses voor mijn, mogelijk misleidende, informatie.
Zo is het ook weer.Hoezo excuses? Haha. Daar is een forum voor toch? Informatie delen, dingen leren, discussieren, oneens zijn, noem het maar op. Zo lang we normaal kunnen communiceren is er niets aan de hand !
Dat is 1 van de dingen waar je mee moet leven met aftermarket led pitjes (t10, t15, t20, p21w, enz enz enz). In theorie doen ze het 10.000 tot 50.000 uur, in de praktijk vaak nog geen 100 uur. Als je nou kwaliteit wil moet je voor osram of ECHTE philips ledlampjes gaan (geen ali lampjes die philips diodes hebben gebruikt en ze dus adverteren als philips, maar echte lampjes gemaakt door philips). Deze hebben geen canbus module want zijn officieel voor het interieur ivm wetgeving enz.. Deze worden veel minder warm, halen hun aangegeven aantal branduren, zijn kwalitatief gewoon veel beter en ga zo maar door. Zul je alleen je canbus foutmeldingen moeten uitcoderen.Interessant topic, onlangs T10 led erin gestoken, die ik nog had liggen, maar ondanks de canbus module toch (soms) een foutmelding...
Aangezien ik toch opzoek ben naar H8 led pak ik die T10 wel weer gelijk mee.
Ik heb de osram's (eerste link)*Bijvoorbeeld*
https://www.autolampen-shop.nl/deta...MI5fH8w-So7gIVBxkGAB3f6wDwEAQYAyABEgINTPD_BwE
Philips X-TremeUltinon LED W5W-T10 6000k 127996000KX2
Kleur 6000k Maat W5W-T10 LED Binnenverlichting SKU 127996000KX2 Bekijk hier het 2e Kans produkt (indien voorradig)www.xenonlamp.nl
Zijn er nog recommended H7 led setjes van ali die wel goed zijn?
Ik beaam dit. Ik heb Jor z'n lampen overgenomen en dit is echt een supergoed ledbeeld mits goed geïnstalleerd dik lichtbeeld
Ik zit ook te kijken naar een led upgrade, mits dit een redelijk beeld geeft. Helaas zie ik dat deze niet meer verzenden naar NL? Nog een andere plek voor deze lampjes?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.