MaartenAW
Bekend lid
Heb je een idee waar je dit kunt vinden voor de AW? heb me rot gezocht in 09.Is het een idee om, met vcds, eerst eens te proberen om de lampcontrole uit te zetten?
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een idee waar je dit kunt vinden voor de AW? heb me rot gezocht in 09.Is het een idee om, met vcds, eerst eens te proberen om de lampcontrole uit te zetten?
Held! ik ga m uitproberen straks.
Nope, op de correcte manier ingezet en ze gaan enkel aan bij een bocht nemen. Het stukkie veel licht betekend niet dat ze feller zijn dan mn koplampen he... gewoon een aardig verlichte berm.Ook lekker veel strooilicht waarschijnlijk
Maar, kijk hoe die led diodes geplaatst zijn. 60% van het licht komt hoe dan ook niet op de weg terecht, licht gaat in rechte lijnen he. Het is idd maar voor heel even, maar alsnog. Sowieso strooilicht, die lampjes hebben zelfs een lens die het licht recht vooruit schijntNope, op de correcte manier ingezet en ze gaan enkel aan bij een bocht nemen. Het stukkie veel licht betekend niet dat ze feller zijn dan mn koplampen he... gewoon een aardig verlichte berm.
Achja, dan maar wat strooi berm licht, heel veel komt er niet vanafMaar, kijk hoe die led diodes geplaatst zijn. 60% van het licht komt hoe dan ook niet op de weg terecht, licht gaat in rechte lijnen he. Het is idd maar voor heel even, maar alsnog. Sowieso strooilicht, die lampjes hebben zelfs een lens die het licht recht vooruit schijnt
met deze gaat ie foutmeldingen krijgen aangezien het geen canbus is.Sowieso moet je bij mistlampen ook een strakke scheidingslijn hebben, dat heb je met die lampen nooit omdat het licht alle kanten op schijnt. Kan zijn als ze het meten bij de APK hij hierop wordt afgekeurd. Eerdere setjes, waaronder in de OP precies het zelfde
Deze zijn wel goed.
Is het een idee om, met vcds, eerst eens te proberen om de lampcontrole uit te zetten?
Ja, gaat anders.uhm zou ik dat zelf moeten kunnen? ik kan wel een keer een kabeltje bestellen daarvoor. is dat anders dan die uitleg van die aw die je doorstuurde?
En?Held! ik ga m uitproberen straks.
Zijn ze niet heel erg fel? Heb je een linkje?Ik heb gewoon canbus lampen gekocht, geen error en geen hyperflash
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.