David97
Premium lid
Wat vinden jullie hiervan?
Matig lichtbeeld met redelijk wat strooilicht
Volkswagen
Polo 6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden jullie hiervan?
Als ik je tegen kom in het donker krijg je van mij en goeie sein met groot licht. LED. Maar dan origineel
In een ander topic heb je dit ook al gevraagd.Wat vinden jullie hiervan?
Led's verbruiken veel minder stroom dan gewone peertjes, en je lampcontrole meet alleen hoeveel stroom er naar je lampjes gaat, en als dit niet voldoende is denkt hij dat ze stuk zijn. Je hebt 2 opties:Sorry voor het terug halen van dit berichtje, maar heb een vraag. Ik heb de volgende leds besteld voor mijn richting aanwijzers:
15.84€ 41% OFF|2Pcs BA15S BAU15S 7440 W21W Led Lamp Canbus Geen Hyper Flash Amber Geel Auto Led Lamp 1156 P21W PY21W 7440 W21W led Gloeilamp Richtingaanwijzer|Signaal lamp| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Inmiddels zitten ze ook in de auto, betreft een 6R 1.2TSI Comfort Edition BMT uit 2013. Wanneer het contact uit is, werken de gevarenlichten en de knippers met op en van slot ook. Op het moment dat ik ga rijden, en ik geef richting aan naar bijvoorbeeld links (maakt eigelijk niet uit want beide kanten reageren hetzelfde), dan knippert die betreffende kant 1 keer, vervolgens stoppen ze en krijg ik een foutmelding in het dashboard (lampje van kapotte lamp) en de richtingaanwijzer indicatie in het dashboard gaat snel achter elkaar knipperen. Wanneer ik dan parkeer en de auto weer op slot doe, knippert alles weer zoals het hoort.
Moet ik, zoals hierboven genoemd, ook die aanpassing doen via OBDeleven? Of gaat het gewoon niet werken in mijn auto?
Durf niet met zekerheid te zeggen of het in een 6R kwestie van coderen is.@Peet_B dankjewel voor je snelle reactie en duidelijke uitleg! Ikzelf ben niet zo handig met OBDeleven, mijn collega heeft er eentje en die zou morgen op het werk voor mij willen kijken hoe en wat. Rommelen met de kabelboom is voor mij al helemaal niet weggelegd, dus dat durf ik niet aan.
Fingers crossed, dat met jou optie 1, het probleem is opgelost. Zoals ik zei, vind het zo bijzonder dat ze, wanneer het contact uit staat, wél werken en met contact aan niet.
Ik ga zo met mijn collega de OBDeleven er even aan hangen, kijken of we wat kunnen doen. Voorzichtig uiteraard. Maar neem toch aan, dat als het bij jou zelf is gelukt in je 6C, het in mijn 6R ook zou moeten lukken?Durf niet met zekerheid te zeggen of het in een 6R kwestie van coderen is.
Mocht dit lukken staat in de 2e foto van mijn post waar je moet zijn in de modules om het aan te passen. Succes!
Met weerstandjes kan dit zoals iemand hierboven al aan had gegeven.Dank voor jullie tips en aanwijzingen, maar het lijkt niet mogelijk in mijn auto. Lampen zijn er inmiddels weer uit en de halogeen lampjes zitten weer terug op de plek.
Grote kans dat deze geen lichtbeeld geven, wat resulteert in interessante handgebaren van je tegenliggers, ongewilde interesse van de politie en een apk keurmeester die huilend over zijn lichtbeeldcontrole apparaat gebogen staat.H4 Led Canbus H7 H1 H3 H8 H11 H3 HB2 9003 HB3 9005 HB4 9006 Led Licht Auto Koplamp Lampen 6500K 110W Auto Koplamp Mistlamp 2 Stuks - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Ik heb deze LED's op het oog voor de koplampjes. Wat moet er gebeuren met de losse Grootlicht lamp in de koplampen wanneer ik deze installeer?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.