6CRline
Bekend lid
Osram heeft een mooie set, nightbreaker led H7Heeft er iemand nog een goede link voor H7 led lampjes met de juiste beugels/adapters?
Volkswagen
Polo 6C R-line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Osram heeft een mooie set, nightbreaker led H7Heeft er iemand nog een goede link voor H7 led lampjes met de juiste beugels/adapters?
Zelf een besteld via Ledperf.Iemand een goede suggestie voor LED (canbus) achteruitrijverlichting, voor een Polo 6R?
BA15S P12W.
Ik had zelf deze gevonden:
BA15S 1156 P21W High Power LED Canbus achteruitrijverlichting | bol
BA15S 1156 P21W High Power LED Canbus achteruitrijverlichting. BA15S Deze felle en helder witte LED autoverlichting-set is ter vervanging van uw huidige...www.bol.com
Ik snap niet wat is de bedoeling van de lijst. Om te weten welke soort erin zit of om het zelfde soort te halen?
En zijn er geen bepaalde soorten die ik moet halen of die moet ik zelf weten. Want er zijn zoveel soorten en merken.Je kan inderdaad zien welke lampen erin horen. Je moet namelijk lampen met dezelfde fitting kopen. Anders passen ze niet.
Wat is canbus?Sowieso canbus voor de exterieur verlichting, interieur behoeft geen canbus.
Is dit canbus?
Zijn ook merken als osram die wél een goed lichtbeeld hebben en al legaal is in DuitslandInderdaad, niet bepaald knap lichtbeeld. Dit is de rede dat zoveel mensen led lampen kak vinden.
Zijn ook merken als osram die wél een goed lichtbeeld hebben en al legaal is in Duitsland
Wat vinden jullie hiervan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.