Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
fitting naam en lamp naam is wat anders.Huh, heb jij dan geen PY21W fitting als knipperlicht?
Nee ik heb T20 in de knipperlichten. Ik zie wel dat het normaal PY21W moet zijn. Die heb ik echter weer in m’n dagrijverlichting terwijl daar eigenlijk T20 in moet zitten. Begrijp jij hem nog?Huh, heb jij dan geen PY21W fitting als knipperlicht?
Ja klopt bedoel idd BA15s.fitting naam en lamp naam is wat anders.
PY21W is zoiets als Peertje Yellow 21Watt
Meest gebruikte fitting naam is BA15s.
Oftewel: Bajonetten sluiting 15mm single
Daar gaan heel wat verschillende lampjes in.
6c = wy21w knippers (steek)Nee ik heb T20 in de knipperlichten. Ik zie wel dat het normaal PY21W moet zijn. Die heb ik echter weer in m’n dagrijverlichting terwijl daar eigenlijk T20 in moet zitten. Begrijp jij hem nog?
Lijstje van wat?Heeft iemand een actueel lijstje, ik zie door de bomen het bos niet echt meer
https://www.mypolo.nl/xenforo/pages/lampentabel-6r-6c/Een lijstje van Led verlichting voor de koplampen, groot licht, mislampen, dagrijverlichting en knipperlichten
Zitten/zaten aardig wat fouten in, heb er al een paar laten aanpassen.
Zitten/zaten aardig wat fouten in, heb er al een paar laten aanpassen.
Thanks jaa ik heb het tijd geleden ook eens geprobeerd ben uren bezig geweest met de koplampen uiteindelijk heel veel strooilicht en 2 beugels gebogen geen zin meer in gehad.@AbdelH Ik heb deze er bij besteld. Moet ze nog monteren, ga er van uit dat dit de juiste ringen zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.