Robin
Voormalig Admin
Sinds kort mijn dimlichten voorzien voor een setje xenon, dit geeft toch meer licht dan LED en ik heb een hoop led geprobeerd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij gaven deze een bult licht en geen foutmelding;
Ik zie wel dat hij inmiddels no longer available is, maar er zijn er vast meerdere van deze te vinden
Zijn er nog recommended H7 led setjes van ali die wel goed zijn?
Hoeveel K heb je ?€ 9,13 50% Off | Car Headlight H4 110W 16000LM LED H7 canbus H1 H3 H8 H11 9005 9006 55W 20000lm 6500K car Styling Auto Headlamp Fog Light Bulbs
Auto Koplamp H4 Led 110W H7 Led Canbus H1 H3 H8 H11 9005 9006 55W 20000lm 6500K auto Styling Auto Koplamp Fog Gloeilampen - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ik heb deze. Perfecte beeld! En helderheid
Foutmeldingen in het dashboard tegengaan, en in mijn geval het "snel knipperen" van de knipperlichten tegengaan omdat de LED's veel minder stroom verbruiken.Wat is het nut van die weerstand dan ?
Zitten bij mij al 6 jaar in de achterlichten, tegen het plastic, met een dotje lijm, je ziet er niks aan van smelten.Die weerstand wordt gloeiheet. Moet wel op metaal gezet worden anders kunnen plastic of kabels smelten
Dat is wat ik hoor van mensen die die ledjes met weerstandjes inbouwen.Zitten bij mij al 6 jaar in de achterlichten, tegen het plastic, met een dotje lijm, je ziet er niks aan van smelten.
Ik zou ze lekker bestellen uit china. Ook origineel maar goedkoperIemand ervaring met de H8 set (voor de mistlampen) van osram? geven deze een foutmelding?
Hhaha blijkbaarOké, naja dan ben ik het tegen bewijs
Is het een idee om, met vcds, eerst eens te proberen om de lampcontrole uit te zetten?Ja precies, ik wil van de foutmelding af
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.