Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb sinds het weekend LED (canbus) van alieexpress erin gezet, ziet er super mooi uit. Alleen gelijk melding op het dashboard, check mistlampen. Heb de leds gewoon omgewisseld en meer niet. Is een weerstand noodzakelijk of kan de melding eventueel uitgecodeerd worden?
Wil ook nog achteruitrijverlichting vervangen door LED, knipperlicht weet ik niet ivm hyperflash.
Geen idee nog niet binnen welke leds heb jij er in?Hebben jullie geen last van je DAB+ radio ontvangst als je LEDS plaatst achter?
Achteruitlicht via Alie, CANBUS. Heb ook Osram gebruikt maar ook geen ontvangst meer.Geen idee nog niet binnen welke leds heb jij er in?
Voor je achterverlichting? Voor heb ik er namelijk geen last van, ik vermoed omdat de DAB antenne geïntegreerd is in mijn achteruit.mijne zijn onderweg ik laat het je weten
En waarom vermoed je dat als je zo'n spriet op het dak heb zitten eigenlijk?Voor je achterverlichting? Voor heb ik er namelijk geen last van, ik vermoed omdat de DAB antenne geïntegreerd is in mijn achteruit.
dat functioneert meestal als antenne dacht ik altijd haha nee, dat is je FM antenne die stoort ook wel maar DAB ontvangst is helemaal weg, deze DAB Antenne zit thv je achteruitwisser geintegreerd in je achteruit. Dus in de buurt van je achterlichten. Zoals ik al aangaf voor heb ik er geen last (vermoedelijk te ver van de DAB antenne in de achteruit)En waarom vermoed je dat als je zo'n spriet op het dak heb zitten eigenlijk?dat functioneert meestal als antenne dacht ik altijd
ja knipper en achteruit heb ik besteld
Ik heb ook VW LED achterlichten, zal eens kijken. Thanks!Ik heb alle halogeen lampen laten vervangen door LED bij TopXenon.nl, ook achter, daar zijn de knipperlichten en achteruitrijlichten vervangen met LED.
Geen verlies van DAB ontvangst, maar had al originele VW LED achterlichten, dus een deel was al LED.
Maar jij hebt alles bij hen laten doen en zo ja wat hebben zij anders gedaan dan ver vervangen van de lampen? Of heb je de LED lampen bij hen online besteld ben bnwd welke je hebt.Ik heb alle halogeen lampen laten vervangen door LED bij TopXenon.nl, ook achter, daar zijn de knipperlichten en achteruitrijlichten vervangen met LED.
Geen verlies van DAB ontvangst, maar had al originele VW LED achterlichten, dus een deel was al LED.
Ik weet niet precies wat hij er allemaal ingezet heeft, heb gewoon een afspraak gemaakt om alles LED te laten maken en voila!Maar jij hebt alles bij hen laten doen en zo ja wat hebben zij anders gedaan dan ver vervangen van de lampen? Of heb je de LED lampen bij hen online besteld ben bnwd welke je hebt.
Ik weet niet precies wat hij er allemaal ingezet heeft, heb gewoon een afspraak gemaakt om alles LED te laten maken en voila!
Achteruitrijverlichting geeft wel nog een storing, maar die gaat vanavond (hopelijk) verdwijnen door aanpassing met OBD.
FOTO's!!Ik weet niet precies wat hij er allemaal ingezet heeft, heb gewoon een afspraak gemaakt om alles LED te laten maken en voila!
Achteruitrijverlichting geeft wel nog een storing, maar die gaat vanavond (hopelijk) verdwijnen door aanpassing met OBD.
Totaal €269,-Wat was je totaal kwijt hiervoor? En wat voor storing heb je met je achteruit zijn die LEDS niet CANBUS?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.