Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan ook, maar liever niet natuurlijk. Nu komt er wel een melding in het dashboard als het betreffende lampje defect is. Het verschilt per type. Bij bijv. een Polo 6R ligt het meer voor de hand om de lampdiagnose gewoon uit te zetten.nice, dacht dat t eigenlijk alleen “uitschakelen” was van de controle was ipv omzetten naar LED.
Als de kap smook rood is, dan hoeft de lamp toch niet ook rood te zijn?Iemand een idee waar betrouwbare (lees: liefst geen ali) LED rood P21W kan halen voor mijn remlichten en LED rood T10 voor stadslicht? Dit ivm smoken achterlichten en betere lichtopbrengst creeëren.
Een witte led die nogal fel zijn in een rode kap doen kan een wazige kleur rood roze gevenAls de kap smook rood is, dan hoeft de lamp toch niet ook rood te zijn?
Kijk eens op Topledverlichting.nl
Ahh... Dat wist ik niet. Weer iets geleerd!Een witte led die nogal fel zijn in een rode kap doen kan een wazige kleur rood roze geven
Goedenavond iedereen,
Met belangstelling lees ik mee, ik heb ook een LED-pakket op m'n Polo modeljaar 2019, maar geen LED-lampen als knipperlicht en achteruitrijlicht.
@Hansstaal, ik zag in je 5e bericht dat je deze LED-lampen had gekocht voor je knipperlicht en achteruitrijlicht. Ik ben niet bekend met het vervangen van de lampen, mijn vraag is dus; hoe moeilijk is het om de lampjes om te wisselen en werken de lampen naar behoren? Ik zie trouwens dat er 2 verschillende zijn, BA15s en BAU15s. Welke moet ik hebben?
Ik kom ook berichten tegen dat sommige mensen geen radio/DAB+ ontvangst meer hebben of andere software/systeem problemen na het installeren van de LED's. Hoe zit dat?
Meer info klik hier... voorsteltopic
Ik hoor graag van je/jullie
Ba15s zijn witte ledjes (rem/achteruitrij/drl etc) met de 2 pennetjes recht regenover elkaar.Goedenavond iedereen,
Met belangstelling lees ik mee, ik heb ook een LED-pakket op m'n Polo modeljaar 2019, maar geen LED-lampen als knipperlicht en achteruitrijlicht.
@Hansstaal, ik zag in je 5e bericht dat je deze LED-lampen had gekocht voor je knipperlicht en achteruitrijlicht. Ik ben niet bekend met het vervangen van de lampen, mijn vraag is dus; hoe moeilijk is het om de lampjes om te wisselen en werken de lampen naar behoren? Ik zie trouwens dat er 2 verschillende zijn, BA15s en BAU15s. Welke moet ik hebben?
Ik kom ook berichten tegen dat sommige mensen geen radio/DAB+ ontvangst meer hebben of andere software/systeem problemen na het installeren van de LED's. Hoe zit dat?
Meer info klik hier... voorsteltopic
Ik hoor graag van je/jullie
Niet per ongeluk, maar ze zijn echt uitwisselbaar. Ik heb nu BA15S in mijn knipperlichten zitten. Goed doordrukken dan past het welBa15s zijn witte ledjes (rem/achteruitrij/drl etc) met de 2 pennetjes recht regenover elkaar.
Bau15s zijn oranje ledjes (uitsluitend knipperlicht) met de 2 puntjes in een hoek tegenover elkaar.
Deze ga je dus nooit perongeluk kunnen uitwisselen.
Maar of het de bedoeling is......Niet per ongeluk, maar ze zijn echt uitwisselbaar. Ik heb nu BA15S in mijn knipperlichten zitten. Goed doordrukken dan past het wel
Dan ga ik 1x BA15s wit bestellen voor achteruitrijlicht en 1x BAU15s amber voor de achterknipperlichten.
Ik had inderdaad ergens een filmpje gezien over het vervangen van de lampen, dus dat moet goed komen. Anders ken ik nog wel mensen. Voor het resultaat kom ik later terug.
Dank voor jullie snelle reacties!
Ik heb meer mensen gehoord over foutmeldingen met achteruitrijlichten o.a op de 6r is dit heel vaak, of er mee leren leven of weg laten coderen. Weet niet hoe dit bij de AW zit maar bij de 6r is het onvoorkombaar, andere ledjes maakt niet uit foutmelding blijft met canbus ledjesLampjes ontvangen en gemonteerd. Geen uitval van DAB+ ontvangst, alles werkt prima!
Wel een foutmelding, als de auto in z'n achteruit staat, dan krijg ik de melding dat het achteruitrijlicht gecontroleerd moet worden. Dat is het enige.
Wat mij wel opviel is dat de knipperlichten erg wittig uitslaan ipv geel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.