november 2018 besteld, wordt volgens planning week 40 geleverd. volle 11 maanden gewacht dus
november 2018 besteld, wordt volgens planning week 40 geleverd. volle 11 maanden gewacht dus
Comfort business 1.0 DSGWat voor uitvoering heb je?
Weet jij de productieweek van je auto?
Dan ben ik benieuwd wat ik eind deze week qua levertijd ga horen bij de dealer op het moment van bestellen (een Polo 1.0 DSG 95pk Highline met full option)Valt nog aardig mee. Staat nu op week 18
Nee ik wil toch echt exact de auto zoals ik zelf samenstel, kleine kans dat ik een voorraad auto ga vinden.Of je moet een voorraad auto zoeken.
Dan ben ik benieuwd wat ik eind deze week qua levertijd ga horen bij de dealer op het moment van bestellen (een Polo 1.0 DSG 95pk Highline met full option)...
Net bericht gehad van dealer levering in week 44 besteld eind juni. Betreft een 1.5 Highline Business R Full Options
Bel naar je dealer. Dan krijg je info.Het gaat hard ineens met de productie, ik hoop ook heel snel bericht te krijgen! Augustus besteld, nog niks gehoord..
Morgen maar eens doen ja! Thnx.Bel naar je dealer. Dan krijg je info.
Mijn verwachte leverdatum was 03-01-2020 en ik heb vandaag bericht gekregen dat de verwachte leverdatum nu 11-10-2019 is geworden. De wonderen zijn de wereld nog niet uitDaarbij vind ik dit wel knap gezien de productieweek, volgende week is van mijn auto.... Ik weet niet of de productie nou in Spanje is of in Zuid-Afrika voor mijn auto dus dat vind ik allemaal knap productie en levering zo snel!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.