Levertijd

Goedemorgen!

Mijn naam is Dennis en ik ben nieuw hier, maar even een account aangemaakt omdat mijn eerste VW polo over 2 weken wordt besteldBig Grin
Zoals ik in dit topic lees kan het nog wel een half jaar of zelfs langer duren dus.. De volgende polo wordt besteld:

1568185229262.png

Edit: het gaat om een zakelijke lease bij een Pon dealer
 
Volkswagen  Polo Highline  1.0 DSG 115 PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Thomas_AW
In maart mijn 115PK highline business R besteld maar tot op heden nog niets vernomen over een mogelijke productie week...
Als ik dit zo hoor ga ik ook maar eens met de dealer bellen om te kijken of er al wat meer duidelijk is!
 
VW  Polo AW  115 PK 
In maart mijn 115PK highline business R besteld maar tot op heden nog niets vernomen over een mogelijke productie week...
Als ik dit zo hoor ga ik ook maar eens met de dealer bellen om te kijken of er al wat meer duidelijk is!
Hier hetzelfde, danwel besteld in April. Heeft jouw dealer nog wat kunnen zeggen? De mijne zal nieteens de productieweek doorgeven..
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!