Levertijd

Zwarte hemel maakt alles nog bedrukter en kleiner. Geef me naar de gewone.
Dat is toch echt een persoonlijke keuze. Eerder had ik ook het idee dat ik de huidige crème kleurige hemelbekleding wilde behouden, maar het zwart geeft ook mij ook weer een meer gedistingeerde uitstraling. En inderdaad, het Style pakket biedt juist ook die zwarte hemelbekleding.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
Hier hetzelfde, danwel besteld in April. Heeft jouw dealer nog wat kunnen zeggen? De mijne zal nieteens de productieweek doorgeven..

De verwachting is eind oktober bij de dealer (maar via de website nog geen productie data) en aflevering in de eerste week van November. Ik heb hier nog een hele grote slag om de arm, maar dan zou de totale levertijd 9 maanden zijn geweest..

Als ik de reacties hier bekijk heb ik de auto dus op een hele beroerde tijd besteld ;).
 
VW  Polo AW  115 PK 
Te gek voor woorden. Ik heb op 5 april 2019 mijn Polo besteld (lease). Dat is dus week 14. Toen zou de auto in week 40 geleverd worden, wat na en tijdje bijgesteld werd naar week 43. Net even gebeld, word de auto pas eind december bij de dealer verwacht en dan in week 1 2020 afgeleverd.

Bizarre levertijden vind ik het, 39 weken wachten op een Polo!

Besteld is een Polo Highline 1.6TDi DSG met Advancepakket, R-Line exterieurpakket, Keyless Entry, 17 Pamplona velgen, Beats Audio, Licht- en zichtpakket en het Adaptieve onderstel.
 
VW  Polo AW Highline  1.6 TDi DSG7 
20 mei 2019 besteld mag hem 11 oktober in ontvangst nemen oorspronkelijk hadden ze januari 2020 geschat heel erg blij mee

Besteld comfortline business 1.0 tsi 95 lease
Verder alles standaard opties urano grey
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo aw1  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!