Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HoiHooi, ik ben nieuw op dit forum heb veel gelezen over jullie nieuwe polo’s, ik heb zelf mijn polo besteld op 16 maart 2018. Ik heb hem nog steeds niet. Weet iemand die hem rond dezelfde tijd heeft besteld ongeveer zijn levertijd?
Trevor
Hoi
Op 3 maart jl een Polo 95 pk DSG + Panoramadak besteld, wordt gebouwd week 48 en geleverd bij onze dealer ca. week 50
eind september besteld, dinsdag naar de status gevraagd bij de dealer.
Productiedatum = week 48
Afleverdatum = week 52
Zal helaas vast nog wel wat vertraging bij zitten maar hopelijk niet te veel!![]()
Ik ben zelf al 8 maanden aan het wachten dat ik in men Polo mag rijden. Ondanks de Polo bij de dealer staat mag ie de weg niet op van RDW. Er moeten eerst emissie papieren van de fabriek geleverd worden voordat de Polo op kenteken gezet kan worden.
In de tussentijd hebben ze men vorrige auto ingenomen (Opel Corsa E) en heb ik een gratis leen auto ter compensatie voor het ongemak (6)![]()
Ik hoorde vanmiddag van de dealer dat de auto binnen is. Uitleveren in 2019, maar ik ga zo direct wel even kijken.
Niceee ben benieuwd naar de foto's.
Lang moeten wachten?
Twijfel een beetje of ik VCDS aanpassingen ga laten doen omdat het een leaseauto is.[/QUOTE zei:Ik heb de garage gevraagd om een aantal VCDS-instellingen te veranderen. Hopelijk gebeurt dat ook. Ik denk overigens dat aanpassingen via VCDS wel ogen, chippen uiteraard niet!
Dat digitale dashboard was dat een optie of zit dat bij de highline?
Bij nog 83 dagen volgens de link die ik heb maar nog geen productie datum..Begin mei besteld en nog steeds geen definitieve productiedatum. Waarschijnlijk week 52 maar is allesbehalve zeker. Dus het wordt in ieder geval 2019. Vreemd dat sommigen die hem later besteld hebben nu al rijden.
Wat is dan dan voor link?Bij nog 83 dagen volgens de link die ik heb maar nog geen productie datum..
Wat is dan dan voor link?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.