Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020
Gekozen voor:
Volkswagen Polo 1.5 TSI Highline Business R in Reef Blue
Met de opties:
• R-Line exterieur- en interieurpakket
• Bekleding: R-Line Art Velours/carbon Flag titaanzwart-flint grey
• Achteruitrijcamera
• Proactieve inzittendenbescherming
• Spiegelpakket
• Digitaal instrumentenpaneel
• Motoraanduiding op achterklep laten vervallen
• Telefoon draadloos oplaadbaar
• XDS sperdifferentieel
• Advance pakket
• Licht- en zichtpakket
• Winterpakket
Serieus 27 weken levertijd... nu zit ik met mijn full options Polo 1.0 95pk DSG op week 09-2020, maar het is eigenlijk bizar lang en tóch bestellen wij allemaal dit model autoZojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020![]()
. Mooie samengestelde configuratie overigens!Ja, ben ook erg benieuwd! Er staan er maar 5 op kenteken in Nederland, waarvan 1 onverzekerd (dus rijdt niet rond) en 1 een (denk ik, want afwijkende specs) een testvoertuig.We hebben bijna precies dezelfde bak besteld. Ben benieuwd naar de 1.5!
Thanks, jou configuratie is ook niet mis!Serieus 27 weken levertijd... nu zit ik met mijn full options Polo 1.0 95pk DSG op week 09-2020, maar het is eigenlijk bizar lang en tóch bestellen wij allemaal dit model autoZal vast een goede reden voor zijn
. Mooie samengestelde configuratie overigens!
Dat moest bijna wel als oorzaak hebben de overgang productie Spanje naar Zuid-Afrika... 11 maanden is namelijk wel exceptioneel!begin november 2018 besteld, volgende week ophalen! meer dan 11 maanden gewacht
ja en de WLTP die tegelijk werd gewijzigd toen der tijdDat moest bijna wel als oorzaak hebben de overgang productie Spanje naar Zuid-Afrika... 11 maanden is namelijk wel exceptioneel!
Ja volgens de dealer fabrieks wissel en WLTPja en de WLTP die tegelijk werd gewijzigd toen der tijd
Ik had hem voor de fabrieks wissel, maar tijdens de WLTP daardoor heeft die 2 maanden niks staan doen die GTIJa volgens de dealer fabrieks wissel en WLTP
begin november 2018 besteld, volgende week ophalen! meer dan 11 maanden gewacht
Pics or it didn't happen...15 januari besteld, vandaag eindelijk mijn nieuwe Polo ophalen. Blij![]()
Dan is je auto al weken terug in productie gegaan. Top! Hopen dat mijn GTI er eerder is dan half novemberIk denk dat ze hebben meegelezen en me zielig vonden want ik ben zojuist gebeld door de dealer. Mag hem over 2 weken ophalen! Blijer kun je me niet krijgen op dit moment![]()
Mijn verwachte leverdatum was 03-01-2020 en ik heb vandaag bericht gekregen dat de verwachte leverdatum nu 11-10-2019 is geworden. De wonderen zijn de wereld nog niet uitDaarbij vind ik dit wel knap gezien de productieweek, volgende week is van mijn auto.... Ik weet niet of de productie nou in Spanje is of in Zuid-Afrika voor mijn auto dus dat vind ik allemaal knap productie en levering zo snel!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.