Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het gerucht... of heb je gewoon van de dealer gehoord dat je auto bij PON is aangekomenHet gerucht gaat dat onze auto in Leusden is aangekomen bij PON. De dealer verwacht hem begin volgende week binnen te krijgen..
Zou het dan eindelijk gebeuren?
Het gerucht... of heb je gewoon van de dealer gehoord dat je auto bij PON is aangekomen![]()
Het is vooral de overweging of je het waard vindt zo lang te wachten, ik kies bewust voor de Polo en zit dan ook nu ergens in week 17 (2020) qua levertijd. Ik heb nu al een Polo AW die zo goed goed bevalt qua kwaliteit en rijeigenschappen dat ik geen twijfel heb om te switchen naar bijvoorbeeld een Clio of Mazda3 en opnieuw een Polo koop.maar zie wel op tegen die levertijd..... collega had een Mazda 3 in echt 2 maanden tijd binnen.
die van mij had ik 2 weken nadat die in Leusden aankwamdat laatste, maar de woorden van de dealer neem ik ondertussen met een korreltje zout haha!
dat laatste, maar de woorden van de dealer neem ik ondertussen met een korreltje zout haha!
Even mijzelf citeren. Vandaag (één dag later) krijg ik een mail dat er vandaag met de bouw gestart wordtIk heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!!![]()
ja hij staat nog even op de boot ook, en die vaart niet met 200km per uur naar rotterdamEven mijzelf citeren. Vandaag (één dag later) krijg ik een mail dat er vandaag met de bouw gestart wordt![]()
Tof dat jullie allemaal mails ontvangen over de status! Ik heb eerder bij mijn huidige Polo, maar ook niet bij de nu bestelde Polo, nog nooit enige mail of wat dan ook ontvangenkrijg ik een mail
gewoon je dealer ff vragen....Tof dat jullie allemaal mails ontvangen over de status! Ik heb eerder bij mijn huidige Polo, maar ook niet bij de nu bestelde Polo, nog nooit enige mail of wat dan ook ontvangenIs dat een "dienst" die iedere dealer kan leveren of komt het vanuit PON?
Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.
Mooi! Wanneer besteld?Even mijzelf citeren. Vandaag (één dag later) krijg ik een mail dat er vandaag met de bouw gestart wordt![]()
Omdat ik niet zo lang wilde wachten, heb ik dus een Seat FR besteld. Standaard veel meer optie's er op en nog geen 3 maanden levertijd.Ik mag nu dus ook een auto bestellen via de zaak, offerte opgevraagd, goed gekeurd allemaal leuk maar zie wel op tegen die levertijd..... collega had een Mazda 3 in echt 2 maanden tijd binnen.
Heb ik ook naar gekeken, jammer dat ze de 1.5 niet meer leveren..Omdat ik niet zo lang wilde wachten, heb ik dus een Seat FR besteld. Standaard veel meer optie's er op en nog geen 3 maanden levertijd.
Twee weken geleden![]()
Normaal ben ik blij voor anderen. Maar in dit geval...wuut. Welke uitvoeting?
1.5 TSI Highline Business R met wat extra opties, zie eerdere post:
Levertijd
Zojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020 :weary: Gekozen voor: Volkswagen Polo 1.5 TSI Highline Business R in Reef Blue Met de opties: • R-Line exterieur- en interieurpakket • Bekleding: R-Line Art Velours/carbon Flag titaanzwart-flint grey •...www.mypolo.nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.