Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke, thnx. Zouden ze als ‘optie’ moeten inbouwen...
eeuwig zonde... waar ben je bang voor aan rij comfort ook zeg... 17 inch maar. ik heb 18 en verlaagd en onderstel altijd op sport, ohja en 60.000km per jaar!Dank voor het delen! Inderdaad had ik dat al ingeschat, ik heb exact dezelfde opties als jouw Polo maar alleen voor de iets grijzige Sebring velgen. Ik durfde het weer niet aan gelet op rijcomfort om de 17 inch te kopen. Mijn huidige Polo overigens ook met blauwe tellers en vind dat een prima kleur.
Ja het oogt net wat mooier de 17 inch, maar in ieder geval de check gedaan dat de 16 inch Sebring ook grijs zijn. Dat het stugger zou rijden was meer het signaal wat men bij dealer aangaf. Test rijden kon ik niet met 17 inch. Hoe dan ook toch blij met de nu full option DSG die ik besteld heb!waar ben je bang voor aan rij comfort ook zeg
Ja het oogt net wat mooier de 17 inch, maar in ieder geval de check gedaan dat de 16 inch Sebring ook grijs zijn. Dat het stugger zou rijden was meer het signaal wat men bij dealer aangaf. Test rijden kon ik niet met 17 inch. Hoe dan ook toch blij met de nu full option DSG die ik besteld heb!
Mijn lease Polo zou als het goed is week 44 "verzonden" zijn. Inmiddels hoor ik nog niets van de dealer. Geen update niets.
Echt een bagger dealer man
Dan is ie denk ik nog niet bij de dealer aangekomen![]()
Week 44 op transport is ie inderdaad nog niet hier. 7-8 weken transport tijd naar PON en dan nog 1-2 weken naar dealer
Ik vermoed dat je hem überhaupt nooit eerder geleverd krijgt dan 01-2020 ivm lease? Einde jaar zetten ze meestal niets meer op kenteken.Mijn lease Polo
Wss niet. Maar hij gaf me nooit een update van is vertrokken of wordt verwacht..
Ik vermoed dat je hem überhaupt nooit eerder geleverd krijgt dan 01-2020 ivm lease? Einde jaar zetten ze meestal niets meer op kenteken.
Idd. Maar wil het graag snel weten ivm auto verkoop. Dus januari of toch februari?
Denk dat jan wel haalbaar is. Van mij duurde het 8 weken van zuid afrika tot dealer.
Niet kunnen weerstaan om te bellen, auto is onderweg. Het wordt zeker januari!
Ja klopt haha.Haha.. Heb je wel gelijk duidelijkheid!! Ook wel lekker zo voor de kerst.. Wanneer heb je hem eigenlijk besteld?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.