Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net aan automatisch mailtje gekregen dat de wagen in een volgend stadium zit (aka levering). De wagen is momenteel op weg van de invoerder naar de dealer. Als alles meezit (levering/coating) zou ie er volgende week moeten zijn.
ben met de gti op zowel trollstigen als de atlantic geweest, ge-wel-dig. Als het door gaat, top tour!Ik ga er mee door Zwitserland - en later in augustus - Noorwegen rijden (mits corona het niet toelaat nu er van alles weer aan t gebeuren is, maar ik ben hoopvol). Voor beide landen ben ik bezig routes uit te stippelen, daarbij zo veel mogelijk gebruik makend van de bezienswaardigheden en bergroutes die er zijn. Als je het wat lijkt moet je maar eens voor Zwitserland "the grand tour" opzoeken en voor Noorwegen de "18 national scenic routes". Echt niet normaal wat voor wegen je daarin tegen komt. Google maar eens afbeeldingen van de Trollstigen en Atlantic road in Noorwegen, dan weet je genoeg
Meteen flink inrijden dus, heb voorheen alleen in een VW UP met 65pk en Passat met 150pk gereden, ben heel erg benieuwd hoe anders dit gaat aanvoelen. En dan zijn er niet veel betere plekken waar je dat kunt doen denk ik, genieten dus! Jij al plannen met je Polo?
Ik kan ‘m aanstaande dinsdag ophalen! Nu is het hopen dat de landen waar ik doorheen moet gewoon op geel reisadvies blijven staan. Het lijkt me echt ongelooflijk dik om over die wegen te rijden, thanks voor het delen van je ervaring!ben met de gti op zowel trollstigen als de atlantic geweest, ge-wel-dig. Als het door gaat, top tour!
Super, heel veel plezier mocht het doorgaan!!Ik kan ‘m aanstaande dinsdag ophalen! Nu is het hopen dat de landen waar ik doorheen moet gewoon op geel reisadvies blijven staan. Het lijkt me echt ongelooflijk dik om over die wegen te rijden, thanks voor het delen van je ervaring!
Ik kan ‘m aanstaande dinsdag ophalen! Nu is het hopen dat de landen waar ik doorheen moet gewoon op geel reisadvies blijven staan. Het lijkt me echt ongelooflijk dik om over die wegen te rijden, thanks voor het delen van je ervaring!
Ja thanks, jij ook alvast!Oh dat is lekker snel gegaan! Veel plezier ermee alvast, en hopelijk staat corona jouw trip niet in de weg.
Ik kan ‘m aanstaande dinsdag ophalen! Nu is het hopen dat de landen waar ik doorheen moet gewoon op geel reisadvies blijven staan. Het lijkt me echt ongelooflijk dik om over die wegen te rijden, thanks voor het delen van je ervaring!
Vrijdag pickup-dag. Foto's volgen![]()
Kreeg al een kleine teaser doorgestuurd![]()
Heb vandaag van de dealer gehoord dat me Polo vandaag binnen komt en heb hem ook al even gezien.
Mag hem Dinsdag al halen.
Echt een mooie bak en kleur is het geworden..
De auto was gister bij pon binnen gekomen en vandaag bij de dealer geleverd
Ja gaat nu snel. Jij al wat gehoord dan
De auto was gister bij pon binnen gekomen en vandaag bij de dealer geleverd
Ja gaat nu snel. Jij al wat gehoord dan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.