Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail

Hoe heb je dat met de antenne aansluiting gedaan dan? Achterop de radio zit een aansluiting die niet op de standaard aansluiting past :(

Zojuist een setje nieuwe banden in ontvangst genomen van de postbode :lol:
- 4x 205 40 17 Toyo Proxes T1-R met velgrandbeschermer.

Dus nu nog even de velgen laten coaten en dan mogen de winterbanden er weer onder vandaan.

Maik Thanxx voor je bericht! Zal is kijken of het iets is.

Mooie velgen heb je gekocht man!
ben benieuwd hoe ze eronder staan..

[resize=600:1slmpnkn]http://img689.imageshack.us/img689/7817/02042011548.jpg[/resize:1slmpnkn]

Vandaag weer de velgen opgehaald bij de coater. Resultaat mag er wezen, zeker als je weet hoe ze eruit zagen met stoeprand schade e.d. Nu in elk geval niets meer van te zien :lol:

@Maik

Keurig setje zo weer Maik, eigenlijk als nieuw!! ;) En nu maar snel weer monteren die jongens... :D

Sjiek!! Wanneer gaan ze eronder?? Volgende zaterdag?? :P

Nice! Toch niet zo'n rand erom zoals op de Photoshops een paar pagina's terug?

Na als ik een randje er om had gewild dan had ik zwarte velgen moeten nemen met een rood randje, maar dat werd mij wat te donker. Zag laatst ook iemand met een zilvere velg en daar een rode rand en dat zag er niet zo uit als ik verwacht had dus vandoor toch maar gwn zilver ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!