Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Zoals ik al zei op MSN, TOPPIE!!!

En zet je 9n3 lampen nu maar terug die zijn velen malen mooier. ;)
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

tjonge, iedereen wil al 9n3 lampies,
niet origineel meer dus lekker appart de 9n lampen laten zitten.
ookal ziet 9n3 er beter uit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Zeer mooie updates Maik. Maakt de wagen een heel stuk dikker!
Ik zou lekker de org. achterlampen laten zitten, vind ik persoonlijk mooier.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Hmm..ik twijfel zelf nog steeds. Als ik er weer 9N3 in zet dan maak ik het derde remlicht ook donker aangezien deze anders niet matched met de achterlichten.

Zojuist alle tape los gehaald en alles bleef zitten Big Grin. Echter vond ik de kitlaag op de sideskirts nog niet mooi dus die heb ik overgedaan. Zal straks wel even foto's schieten maar de Polo zal dus niet gewassen zijn aangezien de kit nog niet volledig is uitgehard.

Weet trouwens niet of ik de volgende update al gepost had maar ik heb de zwarte spiegels van Johan overgenomen dus de zilvere spiegels zullen verdwijnen.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Probeer anders ff 1 9N3 achterlicht over te zetten (weet niet of dat plug&play is) en laat 1 orig.zitten...gaat dan ff achter je wagen staan en bekijk dan welke je zelf het mooist vindt... ;)
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Zoals eerder gezegt foto's van het totaal plaatje (nog ongewassen :cool: )





Zal hem van de week eens goed poetsen en opnieuw op de foto zetten. Verder nog een positief nieuwtje. Komende woensdag hebben ze bij mijn vrouw op het werk een schade herstel dag wegens hun nieuwe verzekeringspolis ofzo en dan herstellen ze wat schade als deuken. En je raad het al de Polo behoort ook tot de gelukkige ( heb namelijk een hele vervelende dubbele deuk in de deur )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Dat is een hele mooie set :) Goed gedaan, erg mooie auto zo(beetje jaloers,haha)! Die chromen spiegels vind ik alleen wat minder maar die ga je al vervangen las ik :cool: Ik zou deze achterlichten er trouwens oplaten, ik vind de standaard 9N lichten veel dikker/stoerder (helemaal zonder type aanduiding) dan de 9n3 (ik snap ook niet echt waarom iedereen die erop zet).
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Ha Maik
Update ziet er tof uit!!
Zo staat ie er netjes op met het DAF! Of had je nog plannen voor die tijd..?

Ik zou de deze achterlichten laten zitten vind ik mooier dan de 9n3
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!