Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!



En zo stond ie er bij tijdens MIVW, thanks to enzo Big Grin. Verder al weer druk bezig met het leren interieur. De 5deurs deurpanelen gaan niet passen dus leer is binnen om de oude te laten bekleden.

Van de week 9N3 spiegels in kleur op de kop kunnen tikken :cool: verder ga ik van de week nog wat kleurfolie bestellen om de Polo wat meer op te laten vallen.. Want merkte toch wel dat een hoop mensen er nog zo voorbij liepen op MIVW (wat wil je met al die extreme tuning als bentley velgen e.d. :twisted: )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Jongens...ken jullie het nou schelen! Ik vind jullie wagens helemaal top! Enne..kan niet wachten tot onze eigen meet&greet! BTW...alle Polo's hiero vind ik prachtig, dus bekijks genoeg strakkies... ;)
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

@Johan
Ach...over een tijdje is zo'n Golf met die Bentleyvelgen ook niet zo bijzonder meer hoor. Het valt mij wel op dat de Polo op een algemene VW meeting vaak niet of nauwelijks wordt bekeken of je moet wel iets vreselijks aparts hebben. Joh...we gaan strakkies met 11 sept. lekker staan "geilen" op onze eigen wagentjes... ;)
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Heb zon compleet 5deurs interieur in beige leer te koop zien staan voor 1700 euro....
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog eens uitgeeft aan je Polo he Maik ;)?
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Hope so Big Grin Daar doe ik het teminste voor. Altijd al een zwak gehad voor een zwarte wagen met beige interieur. Hierna wordt er ook niet veel meer aan de Polo gedaan hoor. Heb naar mijn idee zo'n beetje alles wel gehad. Een andere motor begin ik niet aan aangezien het niet alleen de motor is + de kosten die het met zich mee brengt. Dan liever een zelfde blok kopen met minder kilometers.

Motto: Basic to Highline ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!