Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

En zo stond ie er bij tijdens MIVW, thanks to enzo :D. Verder al weer druk bezig met het leren interieur. De 5deurs deurpanelen gaan niet passen dus leer is binnen om de oude te laten bekleden.

Van de week 9N3 spiegels in kleur op de kop kunnen tikken 8-) verder ga ik van de week nog wat kleurfolie bestellen om de Polo wat meer op te laten vallen.. Want merkte toch wel dat een hoop mensen er nog zo voorbij liepen op MIVW (wat wil je met al die extreme tuning als bentley velgen e.d. :twisted: )

Laatst bewerkt door een moderator:

Ben benieuwd wat voor folie btw en voor wat komt de folie :mrgreen:

Echt een nette strakke polo Maik.

Je maakt em toch voor jezelf, boeie dat iemand anders er voorbij loopt. Zo lang jij er maar trots op bent. Baas boven baas.....

Geen schokkende dingen hoor jongens ;) Komt wat folie voor de mistlampen, knipperlichtglaasje en het derde remlicht. Weet verder ook niet echt wat ik er optisch nog aan kan doen. Miss dat iemand nog ideeen heeft, mits ze betaalbaar zijn :lol:

Jongens...ken jullie het nou schelen! Ik vind jullie wagens helemaal top! Enne..kan niet wachten tot onze eigen meet&greet! BTW...alle Polo's hiero vind ik prachtig, dus bekijks genoeg strakkies... ;)

Haha, zo is dat ook hoor, ik ben elke dag nog blij mn Polo te zien! soms is het alleen wel eens vervelend.. je wilt niet weten hoeveel uren werk er in mn Polo zit met de complete ombouw e.d. en een 'simpele' golf 4/5 met schroefset en bentley velgen kunnen ze wel met zn alle op staan geilen :D

@Johan
Ach...over een tijdje is zo'n Golf met die Bentleyvelgen ook niet zo bijzonder meer hoor. Het valt mij wel op dat de Polo op een algemene VW meeting vaak niet of nauwelijks wordt bekeken of je moet wel iets vreselijks aparts hebben. Joh...we gaan strakkies met 11 sept. lekker staan "geilen" op onze eigen wagentjes... ;)

Heb zon compleet 5deurs interieur in beige leer te koop zien staan voor 1700 euro....
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog eens uitgeeft aan je Polo he Maik ;)?

Voor de gehele ombouw van mijn huidige interieur (denk dan ook aan echt alles als van handmatige raambediening / spiegelbediening naar elec, cv e.d. ) kom in een eind in de richting. Maar ik heb een hoop tegen leuke prijzen ;)

Ik ben blij met mn beige interieur, ik laat het zo :lol:

Maar met zwart gaat het uber uber dik staan maik

Hope so :D Daar doe ik het teminste voor. Altijd al een zwak gehad voor een zwarte wagen met beige interieur. Hierna wordt er ook niet veel meer aan de Polo gedaan hoor. Heb naar mijn idee zo'n beetje alles wel gehad. Een andere motor begin ik niet aan aangezien het niet alleen de motor is + de kosten die het met zich mee brengt. Dan liever een zelfde blok kopen met minder kilometers.

Motto: Basic to Highline ;)

Zo stoelen opgehaald en kaal getrokken :D Iemand nog intresse in opbergvakken voor onder de stoelen / hoofsteunen of een achterbank met klaptafel, stuur een PB :D

Paste overigens met gemaak in de aygo Johan, was geen foto waard dus 8-)

Ik ben alleen geinteresseerd in een beige armsteun :lol: maar die heb jij nu zelf nodig

Nee, dat interieur dat ik vandaag heb gehaald is gewoon zwart ;) Mijn beige interieur wordt ook anders dan de jouwe Soedje. Ik bouw het interieur om naar naar 9N3. Daar zit meer zwart in verwerkt.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!