Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Af is ie nooit Big Grin Heb immers nog zat plannen voor de toekomst, je hebt alleen na een tijdje alle betaalbare dingen gehad en dan wordt het sparen voor het volgende. Keep u posted :lol:

Vandaag weer 9N3 achterlichten erin gezet en het staat beter dan verwacht Big Grin Had het idee dat de 9N achterlichten echt bij de Votex set zouden matchen maar die van een 9N3 doen dat nog meer Big Grin

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Zozo je gaat wel door zeg hey hahahah keep it up! :mrgreen:
Ik snap alleen het nut niet van die platen iedereen zegt moet je ook doen maar zie niet wat voor meer waarde dit aan de uitstraling van mn auto doet. En wat kost hetStick Out Tongue :shock: hahaha
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Klopt die platen zijn best duur.... Hier vragen ze zelfs bij Autocomfor 60 euro...
Maar bij AMG Automaterialen is een set 32 euro... Wil ik ook nog hebben :).

En je achterlichten staan sick man... Moet die ook!!! :lol:
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Thanks Menaz! Zojuits de luxe platen opgehaald en gemonteerd, man dat moet standaard geleverd worden Big Grin. Nu ook eindelijke weer normaal gekleurde platen ipv die verkleurde dingen.

Meteen nog even langs de bouwmarkt geweest voor een 20mm boor voor de PDC set, dingen kosten 25eu dus ga wel even kijken of me ouders er niet toevallig nog één hebben..

Op naar de volgende update Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!