Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail

Zo na een tijdje wikken en wegen eindelijk een afspraak gemaakt met de spuiter komend weekend. Heb even in dubio gezeten of ik de Polo niet zou inruilen voor een 6R, maar daar toch van af gezien. Dus met een beetje geluk wordt het volgende week onderdelen monteren (volledige votex set). Wat staat er dan nog op de planning?

- Voorbumper met SRA (koplampsproeiers)
- Kleine navi dakantenne (VW)

Dan zal ie kwa exterieur helemaal af zijn! Dat betekend dat ik daarna weer met het interieur aan de slag ga. Zo wil ik ook eens wat meer opties installeren als cruise control, elec ramen en cv en verder nog volledige zwarte GTI hemel met misschien ooit en leren interieur erbij.

GTI middenconsole heb ik overigens verkocht aangezien ik het niet vond staan met het rode sportline interieur dat nu in de Polo zit.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail

Die velgen zijn wel heeel sexy zeg.

En bof ik ff dat ik al die elektrische opties enz al heb... Daar heb ik dr ook voor gekocht, maar toch Stick Out Tongue. Het is wel echt de moeite waard :cool:
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail

Maik,

als je je ooit bezig gaat houden met cv dan graag alle info want ik wil het ook inbouwen. Ik ga geen spy-europe spul gebruiken aangezien ik daar slechte ervaringen mee heb
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail

@ Maik & Athos, Ik kom er niet achter, heb uren in de schema's zitten speuren en zou dit ook heel graag willen Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!