Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Hulp is altijd welkom Big Grin Zat te doen;

- Nieuwe interieur erin
- Kabelboom stoelverwarming leggen en aansluiten
- Ombouw naar elec ramen incl kabelboom e.d.
- Ombouw naar org c.v. (mits mogelijk)
- Cruise control
- Teller naar FIS

Ach ben wel ff bezig hoor. Hoop dat het allemaal lukt voor komend voorjaar ;) En mocht Johan zijn airco pakket nog weg doen dan kon het ook nog wel eens zijn dat het deze kant op gaat :cool:
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Soedje zei:
Had je al die opties niet? Waarom heb je voor deze polo gekozen toen ;)?
Wel tof dat je het allemaal gaat inbouwen daar niet van.

Nee, deze opties heb ik helaas nog niet... Ik had na mijn 6N2 de keuze of weer een 6N2 kopen of voor iets meer een kale 9N. Ben toen voor de laatste gegaan. Geen dag spijt van eerlijk gezegd.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

AthoS zei:
als je er origineel cv in krijgt dan wil ik wel ff weten hoe aangezien ik dit niet heb en dat best storend vind

Mocht het zover zijn dan zal ik er zeker een how-to van maken en het doorsturen. Zal immers wel een duur geintje worden aangezien ik alles orgineel wil hebben :oops: . Vind die immitatie sleutels e.d. er ook niet echt uit zien..
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

skytunecross zei:
Weet ik nog steeds niet of je zo'n kopsteun over hebt

Excuus, had de vraag over het hoofd gezien. Ik heb enkel vier normale hoofdsteunen. Meen ook dat er enkel een kleine hoofdsteun bij een interieur zat als het 5deurs was, maar zeker weten doe ik het niet. Had nu een zwart 3deurs interieur gekocht dus moet je helaas teleurstellen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!