Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Thanks mannen! Dacht zelf ook van na is dat wel wat voor mij etc.. Maar ik moet zeggen het staat echt dik Big Grin Voor mijn idee breekt het ook een beetje de gehele zwarte voorkant.

Volgende week verwacht ik nog twee mooie stickers voor de achterruit ;) Dus hopelijk zijn ze te spotten op de meet & greet.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Kleine verandering in de plannen, heb al met wat lui op de Meet&Greet over gehad. Het beige leren interieur is verkocht! Werd benaderd via e-mail of ik de set nog had. Gelukkig had ik het alleen nog maar omgezet naar 3drs frames en niet de inkeping gemaakt voor de hendel...

Wat komt er nu in de plaats? Geen idee! Heb er eerlijk gezegd nog niet overnagedacht. Miss kom ik nog een 3drs beige interieur tegen. Sparen voor een cup behoort ook nog tot de opties!

Keep u posted!
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

tog maar liever zwarte, of in ieder geval donkere zitjes?
dat beige word zo snel vies.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

als ik t geld had had ik t wel geweten.
maar die boom groeit slecht en is aardig kaalgeplukt afgelopen maanden. :(

ben benieuwd hoe snel je een passend interieur vind.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Maik zei:
Zo net terug van een sleutel dag met bas!

Resultaat;
- Onderhoud
- Orginele TFL!
- RCD ingebouwd
- Navi antenne gemonteerd
- Transformatie wagen Bas!

Wat betreft de TFL, hier komt natuurlijk een how to over als het 100% in orde is. Ben hier namelijk nog mee bezig :lol:


transformatie wagen Bas is het toch nog goed gekomen of is het nog een paar keer verandert of doen we dat wel of toch weer niet :roll: :roll: :roll:

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!