Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, weer een update!

Voor de geïnteresseerde heb ik de TFL vastgelegd op video: http://www.youtube.com/watch?v=c2i-k9cpXK4.

Jaja ik weet het één lamp is stuk :cool: wanneer je goed kijkt zie je alleen dat de mistlampen in TFL functie even fel zijn als in de mistlamp functie. Iemand een idee om dit op te lossen?
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

Nou om ze zwakker te laten branden, kun je een extra lamp in serie ertussen zetten. Dan branden ze zwakker.

Of US modules ertussen maken dat zou perfect moeten werken.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

idd iets met weerstand ertussen,
een weerstandje ofzoiets?
gaat natuurlijk alleen werken als de voeding naar de mistlampen direct van de tfl module afkomt en niet de schakelaar schakelt.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

@ Dio, je hebt geen losse TFL module nodig ;)

Die optie zit gewoon standaard op je polo. Het is gewoon een kwestie van een extra draadje aanstluiten op de TFL pin van je lichtschakelaar. Meer hoef je niet te doen.
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

En weer een update omtrent de soap van het beige leren interieur! Ik ben tot op het moment van nu (vanaf gistere half 2) aan het wachten op mijn koper, hij moest nog even geld halen in het centrum. Die gaat niet meer komen denk.

Dus het leer gaat alsnog in gebouwd worden :lol: Zal volgende week de eerste foto's posten, kan niet wachten :cool:
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

Zoals gezegt als ik ze heb meer erover. Heb ze ondertussen binnen liggen dus daar komt het. Ik kwam een ander setje twee weken oude exors tegen met continental banden (215-35) tegen. Nu twijfelde ik bij de koop van banden voor mijn setje al tussen 205/40 of 215/35 dus kon dit setje niet laten liggen.

Verder heb ik afgelopen weekend het leer erin gezet.. eindelijk! Hier snel meer foto's van maar eerst ook even de deurpanelen fixxen, heb nu een beige interieur met rode deur panelen :evil:
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

Twee weken oude exors? Ik wist niet dat deze nog leverbaar zijn.
Ik heb er ook 215x35x17 opliggen. Dus je hebt ze voor de banden gekocht?

We zijn benieuwd naar de pics van je leer. Zal wel enorm vloeken met de deurpanelen....
 
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

Ik heb ze idd voornamelijk om de banden gekocht. Klopt dat ze ook niet meer leverbaar zijn hoor maar ik vermoed dat het om een demo setje gaat van VW. Waren namelijk op een 6R geleverd.

Wat betreft het leer daar moet ik idd snel mee aan het werk want dit is nog geen gezicht. Heb al wat leer in huis liggen om ze te laten bekleden maar het liefst kom ik nog even orginele panelen tegen, maar dat zal vast niet gebeuren.

Toch maar even een foto ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Maik's 9N, Mit liebe zum Detail, mit TFL!

Dat interieur ziet er goed uit! Big Grin
en die panelen vloeken wel een beetje met je beige jah..
misschien dat je 't toch nog kunt combineren door achter gordijntjes op te hangen met dezelfde kleur rood? :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!