$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Maargoed eerst nu genieten en dan komt dat vanzelf wel weer een keer aan bod!;)
Langs buiten is het idd genieten, binnenin daarentegen is het wel een groot verschil Stick Out Tongue
Niet storend of ondraaglijk, maar toch een enorme aanpassing!! Komt wrs door het eerste schokeffect (wat n woordspeling Big Grin) van oem naar schroefkit..
Verder raak ik voorlopig nog overal vlot over en is de handling van de wagen echt super!!
Denk idd dat vooraan ook iets breder zal mogen, maar die zal mogen wachten #geldisop :sad::mrgreen:

Grtz
 
Helleuw :grin:
Gisteren ff geminimeet met Citroene, vooral om ons project W8/hemel uit te dokteren, en ik moet zeggen volgens mij komt het heel dik in orde ;)
Bijna hadden we (lees Citroene) de vetste inerieurmod ooit uitgevonden: niet 1 W8-unit in een highhemel, maar 2 :grin: Omdat ik toch alle uitsparingen voor de units moet maken, kon ik achteraan dus de W8 steken ipv de langwerpige.. Beide units hebben ook dezelfde functies dus perfect mogelijk, en zo ontstond er spontaan een feestje in mijn hoofd Stick Out Tongue maar het is dus niet mogelijk... :(:( Rara waarom niet?? :grin:

Grtz
 
Zware Golf!
Op de Polo ist de W8 achteraan wel degelijk te monteren.. Het probleem bij de W8 is dat je de lampjes langs boven worden ingedraaid en dus heb je 4 zwarte lamphouders die uitsteken en dus dikker dan de oem langwerpige unit..



Vooraan is er plaats voldoende, maar achteraan dus niet omdat je gwn tegen je dak komt met de 4 lamphouders :shock:
Monteren zonder lampjes gaat wat ver, naar mijn mening is het dus niet haalbaar.. :(

Grtz
 
Haai!!

Het is weer even stil rond nieuwe updates en dat heeft grotendeels te maken met de hemel (wat hopelijk mijn knal-mod :grin: van 2012 wordt) maar deels ook omdat ik twijfel aan een paar kleinere side-view updates.. Bij deze had ik graag even jullie gerenomeerde mening gehoord ;)

Alles draait m rond de spiegelkappen.. Ik ben dus helemaal wild van de chrome, matchrome of grijze spiegels en zeker omdat ik al chrome afwerk, in combinatie met in het bijzonder de raamlijsten geeft dit volgens mij een mooi geheel..
Omdat ik geen overkill wil aan de zijkant gaat het updaten van de spiegels gepaard met het opnieuw kleuren van de remklauwen (zwart)..
Het is dus:
of chrome/grijze spiegels en klauwen zwart
of zwarte spiegels en klauwen (voorlopig) geel
(pittig detail, kappen van de Cross kosten 160euri bij de dealer: kappen 80 en spuiten 80 :roll:)

Verder wordt binnekort de schroefset wat aangepast en kijk ik s rond voor spacers om het velgenprobleem (voorlopig) van de baan te hebben ;)

Grtz
 
Walvis!! Stick Out Tongue

hmm.. klinkt allemaal best goed moet ik zeggen! ;)
enneh die spiegelkappen, kun je dan niet beter kijken voor reflexsilver kappen op ebay of iets dergelijks?
denk dat je dan aardig wat kunt besparen op spuitkosten enzo ;)

Je remklauwen kun je misschien ook nog antraciet spuiten? is iig niet zo onder als zwart en toch subtiel ;)

Die spacers klinken ook aardig goed!Big Grin
ben benieuwd waar je nou voor gaat!
btw wat wordt er aangepast aan je schroefset eigenljk? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hmm ik zou zowiso de gele remklauwen terug in een subtielere kleur doen(maw. grijs of zwart), maar ik zou ook niet je hele speigels chrome maken, ik zou het subtieler aanpakken, heb die vw chrome spiegels nooit mooi gevonden, steken te hard af tegenover de rest: ik zou dus gaan voor een chrome accent op de spiegels ipv helemaal chrome ;) dacht gewoon aan een (dunne) chrome streep ofwel onderaan de spiegel ofwel net onder je zijpinker(dus ongeveer in het midden van je spiegelkap)

just my 2 cents ;)
 
enneh die spiegelkappen, kun je dan niet beter kijken voor reflexsilver kappen op ebay of iets dergelijks?
denk dat je dan aardig wat kunt besparen op spuitkosten enzo ;)

Voor zover ik gevonden heb, enkel volledige spiegels (ook 80/stk dus :|) moest iemand iets meer vinden :wink:

Je remklauwen kun je misschien ook nog antraciet spuiten? is iig niet zo onder als zwart en toch subtiel ;)

Zal toch zwart worden, al kan antraciet of reflexzilver ook wel nog strak zijn ;)

btw wat wordt er aangepast aan je schroefset eigenljk? ;)

Gewoon rechtzetten, is vooraan al iets gezakt maar (voorlopig) zeker geen volledige cm dus hij hangt n beetje

Grtz
 
Hmm ik zou zowiso de gele remklauwen terug in een subtielere kleur doen(maw. grijs of zwart), maar ik zou ook niet je hele speigels chrome maken, ik zou het subtieler aanpakken, heb die vw chrome spiegels nooit mooi gevonden, steken te hard af tegenover de rest: ik zou dus gaan voor een chrome accent op de spiegels ipv helemaal chrome ;) dacht gewoon aan een (dunne) chrome streep ofwel onderaan de spiegel ofwel net onder je zijpinker(dus ongeveer in het midden van je spiegelkap)

just my 2 cents ;)

Ik heb die chrome spiegels van vw nog niet gezien dus oordelen kan ik niet.. ;)
Als ik het doe, is heteerder mat of reflexsilver:





Dus enkel dat kapje grijs/mat en de rest blijft zwart of kunststof.. is toch ni de volledige spiegel, toch?

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom niet gewoon folie of plastidip proberen? Is het dan toch niet naar u zin trekt ge het gewoon eraf.

Is een optie, maar dan moet er ook gedemonteerd worden dus ik schaf zoizo een ander kapje aan en dan de hele zaak zo cheap mogelijk spuiten..
Plastidip is mogelijk en bij folie kun je chrome/mat uitproberen.. Veel denkwerk nog :grin:

Grtz
 
Aha maar grijs/mat is wel al iets heel anders dan chrome Stick Out Tongue wat wel mooi kan zijn als je toch chrome spiegels wilt om je bovenlijsting van je deuren ook chrome te maken, dan maakt het wel een mooi geheel.. dit bvb:

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!