IbifaHo
Bekend lid
Ahja just tis een KW hier! Stom van mij, KW is het normaal niet nodig, zeker als ge niet te laag gaat. Bij AP hebt ge redelijk rap last ervan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met 2? Dus de audi gaat ook zakken?Ben zeer benieuwd hoe het ga staan!
Ahja just tis een KW hier! Stom van mij, KW is het normaal niet nodig, zeker als ge niet te laag gaat. Bij AP hebt ge redelijk rap last ervan.
Begrijp ik wel, plaag je maar.. Jij twijfelde tussen set of veren toch? Met veren van H&R kun je ook al veel hoor![]()
Verder ga ik jullie en mezelf niet pijnigen met foto's, alleen als ze er daadwerkelijk onder komenIs trouwens niet aan de orde, ik wil eerst de achterzijde afkrijgen :-|
Grtz
edit: hierboven zie je Citroene met H&R veren en mij op oem hoogte
Dus hoe en wat met regelpotten en bumpstops??
Grtz
Dat ziet er bijzonder geslaagd uit, $martie86!Staat de schroefset nu op z'n laagst, of heb je nog ruimte over?
achtrraan spacertje steken dan he! Vooraan vind ik het wel ok zo... en Audi is ook pak dikker gworden!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.