$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Begrijp ik wel, plaag je maar.. Jij twijfelde tussen set of veren toch? Met veren van H&R kun je ook al veel hoor ;)
Verder ga ik jullie en mezelf niet pijnigen met foto's, alleen als ze er daadwerkelijk onder komen Stick Out Tongue Is trouwens niet aan de orde, ik wil eerst de achterzijde afkrijgen :-|

Grtz

edit: hierboven zie je Citroene met H&R veren en mij op oem hoogte

Jep, H&R heeft wel echt de perfecte hoogte, maar veren zijn bepaald en niet meer te veranderen in hoogte en helaas heb ik niet de luxe om te kunnen zeggen van ja dat doe ik en dat gaat ook goed met mijn parkeerplaats, dus vandaar dat ik vooral twijfel over een set;)

maarjah wat t voor mij wordt zie ik verder op in t leven wel weer:mrgreen:

voor nu ik ben benieuwd wat t bij jou gaat worden;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dus hoe en wat met regelpotten en bumpstops??

Grtz

Laat de regelpot er voorlopig maar op steken achteraan(vooraan kan je hem er niet afhalen, dan heeft je veer geen steun meer Stick Out Tongue) en bumpstops ook zo laten, laat hem voorlopig gewoon achteraan op het laagste zetten(is nog meer dan hoog genoeg), en vooraan moet je zelf wat kijken...maar hem zelf een cm ofzo omhoog/omlaag draaien is echt een klusje van niets dus moest het je toch niet aanstaan na iets langer ermee rond te rijden kan je nog altijd zelf het aanpassen
 
De set:


Montage:


Gemonteerd vooraan:


Gemonteerd achteraan:


Achterkant voor:


Achterkant na:


Voorkant voor:


Voorkant na:


Zijkant voor:


Zijkant na:


Schuin voor:


Schuin na:


Schuin na:


Achterkant na:


:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat super ! en blijkbaar heeft em u toch overtuigd van de regelpot te verwijderen? Stick Out Tongue Zoals al gezegd lijkt hij een klein beetje op zn gat te hangen, maar veren vooraan moeten zich nog settelen eh is nieuwe set, dus binnen maand ofzo kan het zijn dat dit niet meer het geval is :) aangezien meeste gewicht op voorste veren altijd zit(motor + bestuurder) Andere bandjes is denk ik niet nodig als ik het zo zie(hoewel 205/40 of 195/40 wel nog iets chiquer gaan staan natuurlijk, dan lijken je velgen nog groter), gwn vooraan 1 cm zakken, je hebt nog genoeg ruimte tussen band en kas. Nice update! Toevallig ook geen foto vn de audi? ben ik ook wel benieuwd naar Stick Out Tongue
 
Bedankt guys!!Big Grin
Hij kwam de eerste keer van de bank en toen stond ie vooraan zoals nu (2a3 cm schroef over) en achteraan op zn laagst met regelpot.. Konden nog 2 vingers tussen band en kas en ze stond nog steeds met haar kont omhoog Stick Out Tongue Daarom heb ik gevraagd om de regelpot s af te laten en toen was ie voor mij op deze velg/band perfect!! Dan krijg je uiteraard nu dat hij achteraan lager hangt omdat ik vooraan mijn cm'tje heb genomen om het eventuele doorzakken op te vangen ;)
Dus binnen een maand ofzo nog s bekijken en dan met de ervaring die ik tot dan ga krijgen alles optimaal afstellen..
Natuurlijk was het ene probleem nog niet opgelost hetvolgende was er :razz:
Wielen moeten breder!! One way or another!! :mrgreen:
Btw new pics on da way

Grtz
 
achtrraan spacertje steken dan he! Vooraan vind ik het wel ok zo... en Audi is ook pak dikker gworden!

Ja vooraan valt idd te doen, maar als hij uitgezakt is kan dat weer verschil maken dus wordt ff afwachten.. Achteraan -15mm aan beide zijden schat ik, hoeft ook niet meer ;)
Of meteen andere velgen? :grin::grin: Sweet dreams, you basterd.....:shock: :lol:
Kvind de A4 ook vet staan, zeker me die 19"eronder..
Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!