Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
very niice !
El smartico! Wat is t geworden?
Vedertjes of toch een schroefset?![]()
En wat is het geworden ?en bij crauwels of ergens anders?
Klinkt goed! Hoe lang moet je nu nog wachten?
Das pas een 'down'date!Hoe laag gaat ge em leggen? Plat of gewoon kasten vullen? Want ik dacht toch dat gij van Aalst waard, en laaste tijd is het in Aalst en omstrekken een klopjacht op 'tjoeners'.
Gewoon zo laag ge kunt op u originele velgen en das proper en nog steeds hoog genoeg voor de keuring ookKomt snor!
Hoe het zit bij een 6r weetk wel niet, maar in het begin lag ik op mijn 17'' met een 205/40, vanvoor op het laagst dat kon met die banden(had toen zo'n +- 10cm bodemspeling), en achteraan stond de schroefkit helemaal op het laagst, zelf al met het regelpotje ervan tussen en had nog altijd meer dan genoeg voor de keuring.
Ik veronderstel dat gij een 215 breed hebt liggen? Dan denk ik dat het ook wel zal gaan zo laag als gaat met die banden + geen gezever met smurfen/keuring.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.