$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Das pas een 'down'date! :grin: Hoe laag gaat ge em leggen? Plat of gewoon kasten vullen? Want ik dacht toch dat gij van Aalst waard, en laaste tijd is het in Aalst en omstrekken een klopjacht op 'tjoeners'.

Zowizo al recht :grin: Kasse vol, max comfort om te beginnen.. Ideaal zou zijn dat de band start waar de wielkas stopt maar het feit dat zo'n set toch nog zakt (hoeveel?) zal het iets hoger zijn ;)
Van klopjachten en dergelijke heb ik nog geen last :lol: Ik rijdt bijna uitsluitend woon-werk en dan nog in volcontinu, dus van controles en files heb ik amper last (voorlopig).. Verder ben ik ook niet bepaald van het lawaaierige type, scheelt ook haha

Grtz
 
Gewoon zo laag ge kunt op u originele velgen en das proper en nog steeds hoog genoeg voor de keuring ook Big Grin Komt snor!

Idd, maar toch afwachten om volledig down te gaan (eerste keer met verlaging ;)).. Eerst volledig horizontaal en kassen vol, met laagprofielers zal da al vrij laag zijn (mss binnekort s opmeten)..

Grtz
 
Hoe het zit bij een 6r weetk wel niet, maar in het begin lag ik op mijn 17'' met een 205/40, vanvoor op het laagst dat kon met die banden(had toen zo'n +- 10cm bodemspeling), en achteraan stond de schroefkit helemaal op het laagst, zelf al met het regelpotje ervan tussen en had nog altijd meer dan genoeg voor de keuring.

Ik veronderstel dat gij een 215 breed hebt liggen? Dan denk ik dat het ook wel zal gaan zo laag als gaat met die banden + geen gezever met smurfen/keuring.
 
Hoe het zit bij een 6r weetk wel niet, maar in het begin lag ik op mijn 17'' met een 205/40, vanvoor op het laagst dat kon met die banden(had toen zo'n +- 10cm bodemspeling), en achteraan stond de schroefkit helemaal op het laagst, zelf al met het regelpotje ervan tussen en had nog altijd meer dan genoeg voor de keuring.

Ik veronderstel dat gij een 215 breed hebt liggen? Dan denk ik dat het ook wel zal gaan zo laag als gaat met die banden + geen gezever met smurfen/keuring.

Ik neem aan dat da dan wel zonder bodemplaat was? Stick Out Tongue want bij mij is dat met die 205'ers helemaal niet ok voor keuring Stick Out Tongue bij mij ligt die een 5tal cm van de grond...
 
Net ff opgemeten met de bankkaart Stick Out Tongue toeval of niet maar vooraan is het 'ongeveer' de hoogte van de bankkaart en achteraan 'ongeveer' de breedte, 'afgerond' betekent dit alles samen vooraan -55mm achteraan -80mm om de kassen mooi te vullen.. Rekeninghoudend dat ie nog zakt, bij montage dus 5mm hoger ofzo (-50mm, -75mm lijkt mij wel veel om te 'beginnen' :mrgreen:)

Grtz

edit: ik heb idd 215 breed
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!