$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Tnx!! Lijkt idd op de GTI-lijsten omdat ik een zwarte wagen heb.. Stick Out Tongue Moest ie wit zijn, was de console wit, rood rood, blauw blauw,.. Heb altijd dat idee gehad van het exterieur te integreren in het interieur.. Pas later zag ik de GTI-lijsten, maar dit is zoveel woester!! (Customized by El Smartico:mrgreen:)
Cool dan kan ik deze week alles mooi monteren incl bekleding..

Tnx m8!!
 
Ziet er weer zeer goed uit! Ben heel benieuwd hoe het uit zal zien :)

@ PoloDave, ik ben nog veel benieuwder naar de gezichten achter de nicknames hier op het forum, het is toch altijd weer een verassing.
+ dat ik zo vergeet achtig ben dat ik nooit meer weet welke auto bij welke nickname hoort XD
 
Ik wil eigenlijk wel de GTI grille hebben en dan wrappen met Carbon.
is het makkelijk om dat plastic houdertje (waar de GTI in zit) te verwijderen? ik heb zelf geen dremel...zou je hem ook eruit kunnen snijden ofzo? of is het plastic te dik daarvoor?
 
Ziet er strak uit Smartie! Big Grin

En @KYC dat logo is er makkelijk uit te halen jah, is erin geklikt ;)
Kun je best gemakkelijk verwijderen zonder dremel oid als de grill niet in de auto zit.
Heb ik ook gedaan, heb alleen wel de mogelijkheid gelaten om er weer een logo in te zetten mocht ik dat ooit nog eens willen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Eindelijk al wat afgeplakt is verwijderd zodat ik mijn creatie kon aanschouwen.. Normaal ging ik geen sneak geven, maar omdat ik het zo strak vind, wil ik graag mijn vreugde delen ;)
Customized radiatorlijst:



De overgangslijnen worden nog bewerkt met een fijn penseeltje en wrs in het wit gedaan, dus eventuele foutjes worden weggewerkt:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Grtz!!
 
Dat gaat er heel bijzonder uitzien! Big Grin
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Gelukkig duurt dat niet zo lang meer ... :twisted:

Tnx!! De finishing touch zal later gebeuren (dit kan nog na montage).. Mij was het zaak om eindelijk alles te spuiten zodat alles opnieuw gemonteerd kon worden tegen de meet want die rooster is er al te lang uit naar mn zin Stick Out Tongue Zondag voor ons vertrek wordt alles gemonteerd, hopelijk 2u later de logo's ook ;)

Grtz
 
De finishing touch zal later gebeuren (dit kan nog na montage).

Dat wordt dan een secuur werkje, vooral om de "draaiknoppen" voor het openzetten van de roosters niet ook van een kleurtje te voorzien :shock:

Zondag voor ons vertrek wordt alles gemonteerd, hopelijk 2u later de logo's ook ;)

Dat hoop ik ook! Ik houd m'n mailbox goed in de gaten, maar heb helaas nog geen verzendbevestiging van RB Styling ontvangen. :-( Afgaande op de ervaringen van de vorige keer had ik die vandaag wel verwacht. Maar waarschijnlijk hebben ze het daar momenteel even wat drukker na een week vakantie.
Maar ze kunnen nog steeds op tijd binnenkomen! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!