Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh, cool! Ziet er goed uit!Enig in zijn soort, deze grille
![]()
Naah, dat ook weer niet, maar ik denk dat 't allicht wel handig is om rb styling even een mailtje te sturen met je screenshot en dan evt kijken of ze het ook buiten de site om voor je kunnen regelen![]()
je kan het ook proberen te wrappen met hoogglans zwart zoals ik heb gedaan op mijn voorste logo. Ga dit mss ook proberen op mijn achterste in een van de volgende dagen
Ik heb ze zelf ook ik vind ze erg mooi!!
beetje met dat Zilver tintje en zwarte lettersMensen gaan dan toch even kijken...hey er is iets anders aan die logo's
![]()
Ziet'r proper gedaan uit de console! Ben benieuwd als em erin staat.![]()
Vandaag de laatste spuitwerkjes afgewerkt!! Volledige middenconsole + koffermechanisme in koetswerkkleur laten spuiten
Kleine sneak:
Kleine vraag rond het kofferlogo: is dit te monteren wanneer het mechanisme al/nog in de wagen zit?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.