$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Omdat er dit weekend wat spuitwerk gepland staat (middenconsole, radiatorlijst, koffermechanisme), rijd ik al een paar dagen zonder kofferembleem en met de uitsparingen afgeplakt met zwarte tape.. Je raadt het wrs al, maar het bevalt me meer en meer dat ik er aan denk om het embleem te veranderen :mrgreen: Ik denk dan aan de hoogglans zwarte met chrome omlijsting.. Vraagjes hier omtrent:
Iemand een idee waar ik deze vind of hoe ik er naa opr zoek ga?
Is het noodzakelijk om het hele mechanisme te vervangen of kan je het embleem apart verkrijgen? (heb al gelezen dat dit embleem incl mechanisme op bijna 100euries komt wat het mij echt niet waard is :shock:)

Tnx and grtz 2 ya all!!
 
Mijn zwarte hoogglans logo's heb ik bij RB Styling vandaan. Je kunt daar ook zwarte logo's met een chromen randje kopen. En ja, het is mogelijk om enkel logo's te bestellen, die kun je afzonderlijk vervangen. Dat heb ik zelf ook gedaan, waarbij ik het mechanisme wit heb gespoten. Zie mijn garage voor het eindresultaat.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Tnx!! Ga ze meteen bestellen alleen ken ik geen ruk duits!! Heb het embleem gevonden, account aangemaakt (incl valideren) en bestelling geplaatst.. Alleen kan ik maar niet afronden, krijg steeds volgende fout: Fehler: Bitte wählen Sie eine Versandart aus! Ik zie niet meteen wat er aan de hand is?

Grtz
 
He, da's raar! Als ik iets probeer te bestellen, staat er in het onderste gedeelte (onder "Bitte wählen Sie eine Versandart aus!") een regel met DHL en DHL Europa. Die zie ik bij jou niet staan in screenshot 2.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Naah, dat ook weer niet, maar ik denk dat 't allicht wel handig is om rb styling even een mailtje te sturen met je screenshot en dan evt kijken of ze het ook buiten de site om voor je kunnen regelen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
je kan het ook proberen te wrappen met hoogglans zwart zoals ik heb gedaan op mijn voorste logo. Ga dit mss ook proberen op mijn achterste in een van de volgende dagen

Tnx voor de tip, maar logo's zijn besteld!! deMercer heeft er zich over ontfermd en als alles volgens plan gaat, worden ze zondag voor de meet gemonteerd :mrgreen: Dit zijn ze geworden:

Koffer:


Grill:


Btw, ik kan geen pics meer uploade via 'insert image'?? Via url wel, maar niet vanop mijn computer (kan de functie 'bladeren' niet meer zien?). Heb dan maar via My Polo ge-upped, is dit voortaan de bedoeling?

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de laatste spuitwerkjes afgewerkt!! Volledige middenconsole + koffermechanisme in koetswerkkleur laten spuiten :cool:
Kleine sneak:


Kleine vraag rond het kofferlogo: is dit te monteren wanneer het mechanisme al/nog in de wagen zit? Ik denk het wel, het is maar dat ik de kofferbekleding kan monteren..
Verder net in de supermarkt poetsproducten van Mantis gespot. Mijn velgenreiniger was op dus een spuitbus van 500ml (9,90) meegegraaid en omdat ik nog steeds een zeemvel gebruik meteen ook een set microfiber towels (4,90) erbij genomen. Weet niet wat de kwaliteit is, maar voor 15euries kun je niet sukkelen ;)
Mantis-producten:


Nu is het wachten om alles te drogen, monteren en wassen en dan: Nieuwegein, here we come!! :grin:

Grtz
 
Vandaag de laatste spuitwerkjes afgewerkt!! Volledige middenconsole + koffermechanisme in koetswerkkleur laten spuiten :cool:
Kleine sneak:

Oei, dat ziet er goed uit, Smartie86! Gaat ongetwijfeld erg mooi staan. Lijkt erg op de console van een GTI zo, of niet?

Kleine vraag rond het kofferlogo: is dit te monteren wanneer het mechanisme al/nog in de wagen zit?

Volgens de handleiding bij de kofferlogo's van RB Styling kun je het logo zelfs demonteren als alles nog in de wagen zit Big Grin
Monteren is echt een kwestie van het logo er goed op drukken, dus dat zou echt moeten kunnen als het mechanisme al in de wagen zit.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!