$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Net ff zitten krabbelen op een kladblaadje -> en raad eens :)

Het is zeer goed mogelijk ;)

Je binnenverlichting en voetverlichting zijn allebei massa geschakeld. Dat wil dus zeggen -> Dat er altijd spanning op staat en op moment dat jij de deur opent de computer een massa verbinding maakt en zo gaan ze branden.

Plaats je een relais in de massa draad dus vanaf het lampje op Pin 30 en dan het laatste stukje op pin 87A werkt alles zoals het moet. Zou je dan je relais aansturen met een signaal vanaf je lichtschakelaar (dus als je het ligt aanzet) dan schakelt pin 30 niet meer door naar 87A maar naar 87 en als je op die aansluiting dus een massa aansluiting maakt gaan ze ook branden ;)

Ik zal het wel eens uitteken in paint dan is het duidelijk Big Grin

Schema-voetverlichting.jpg



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bas bedoelt ook dat je de huidige unit die er nu in zit ombouwd naar w8 door er een paar rode ledjes bij in te solderen en dat goed te schakelen enz ;)

*edit*
haha Bas was met net voor :lol:
naja duidelijk genoeg toch? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Mmmm ben niet zo'n fan om te gaan boren in units :roll: Maar wat maakt het nu lastig om de trend hemel aan te passen? Citroene heeft een hemel beschikbaar en alle verlichting/bedrading zijn reeds voorzien, lijkt mij toch enkel uitsparingen maken en monteren?? Tijd speelt niet zo'n factor omdat er een extra hemel is dus alles kan rustig en goed gepland uitgevoerd worden.. Btw, ik begrijp wel dat je liever de unit demonteert ipv de volledige hemel, maar los daarvan?? :cool:

Grtz
 
Vandaag eindelijk de adapters van Pilot in mijn bezit gekregen:

427434_3529116347693_1265757579_33575528_177564652_n.jpg

Hoop dus volgende week de xenon te monteren met Citroene, alleen nog een vraag hieromtrent:
Wat is het beste te gebruiken om het gaatje in de afdekrubber van de koplamp te dichten? Dus wanneer alles gemonteerd is en de kabel door de afdekrubber zit, de koplamp waterdicht te maken.. Ik dacht aan zwarte sillicone omdat ik dit later nodig heb voor de grill.. Goed idee of toch maar iets anders?

Grtz
 
ik heb blijvend elastische transparante siliconen kit gebruikt, maar zwarte siliconen kit kan ook jah ;)
gewoon een randje tussen de afdek rubber en het lampenkapje toch?
 
VW  6R  1.2TDI 
Op het punt waar de kabel door de afdekrubber gaat (dus wanneer het gemaakte gat een beetje te groot is voor de kabel)

Grtz

Jep!
Kun je wel zien in mijn garage ;)
maargoed mijn gat is een heul stuk groter aangezien de d2s connectoren echt huge zijn, maar jep, zo heb ik 't ook eerder gedaan ;)
btw zitten er geen extra dopjes aan de kabels?
zoals hier te zien is opt foto 8?
 
VW  6R  1.2TDI 
Jep!
Kun je wel zien in mijn garage ;)
maargoed mijn gat is een heul stuk groter aangezien de d2s connectoren echt huge zijn, maar jep, zo heb ik 't ook eerder gedaan ;)
btw zitten er geen extra dopjes aan de kabels?
zoals hier te zien is opt foto 8?

Foto's in de handleiding zijn niet meer te bekijken, maar volgens Citroene zijn deze idd aanwezig.. Voor de zekerheid toch nog sillicone bij de hand houden ;)


Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!