Smartie86
Nieuw lid
OK top!
en de foto's doen 't wel hoor
staan onderaan waar je ze kunt aanklikken zodat ze groter worden![]()
Bij mij blijft het een klein zwart kadertje, foto wordt niet uitvergroot.. Tnx voor de info!!
Grtz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
OK top!
en de foto's doen 't wel hoor
staan onderaan waar je ze kunt aanklikken zodat ze groter worden![]()
Enn.. De xenon al geïnstalleerd?![]()
Als ik naar die eerste foto kijk lijkt het wel of je iedereen ermee gaat verblinden of lijkt dat maar zo ?
Hij weet dat, ik heb zelfs mijn H4 koplampen ter beschikking gesteld zodat hij de lampjes niet steeds moet omwisselen![]()
Mooie updates weer!
Wat is de reden dat de kentekenhouder nog bijgewerkt moet worden? Je verwacht toch dat dat direct zou moeten passen ...
Ziet er goed uit smartie! wel raad ik je aan om toch eens langs de garage te gaan om ze perfect te laten afstellen terug. Je weet toch ook dat dit voor de keuring er terug uitmoet he? (of je moest volautomatische hoogteregeling hebben en koplampsproeiers?)
Altijd leuk leden die elkaar helpen![]()
Oh, dat. Ja, dat heb ik ook wel eens gehad met een verchroomde kentekenplaathouder. Barstensvol voorgeboorde gaten, maar niets wat ook maar in de buurt komt van de gaten die al in de bumper zaten... :sad:
Toen ik je oorspronkelijke bericht las, dacht ik dat de houder te klein was voor je kentekenplaat, of te groot voor de ruimte in de bumper![]()
Btw, foto's post ik niet meer, zondag 22 april vanaf 13u Nieuwegein - McDonalds Blokhoeve![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.