$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Vandaag ritje gemaakt naar de belgische kust om samen met Citroene de xenon te monteren Big Grin
De les die wij vandaag geleerd hebben, is dat de oem adapters van Pilot voor de Passat NIET passen op de Polo!! Dan wacht en besteld een mens adapters bij Pilot, wat raad je, een uurtje bezig en ik stond met de zaag in mn handen Stick Out Tongue
Al bij al was dit voor de rest niet echt lastig en het resultaat is verbluffend!! We zijn vergeten om wat pics te shoote, maar heb thuis een paar gizmo-pics genomen:

425201_3594069131472_1265757579_33605737_1789471187_n.jpg

423974_3594082731812_1265757579_33605759_1190245349_n.jpg

Verder nog een reclameloze kentekenhouder + de chrome strip voor de grill kunnen scoren!! Kentekenhouder moet nog wat bijgewerkt worden, maar de strip lijkt wel op maat gemaakt :smile: Hier dus een tevreden domme Belg :lol:
Nog s in het bijzonder dank aan Olivier!!

Grtz
 
Ziet er goed uit smartie! wel raad ik je aan om toch eens langs de garage te gaan om ze perfect te laten afstellen terug. Je weet toch ook dat dit voor de keuring er terug uitmoet he? (of je moest volautomatische hoogteregeling hebben en koplampsproeiers?)
 
Oh, dat. Ja, dat heb ik ook wel eens gehad met een verchroomde kentekenplaathouder. Barstensvol voorgeboorde gaten, maar niets wat ook maar in de buurt komt van de gaten die al in de bumper zaten... :sad:
Toen ik je oorspronkelijke bericht las, dacht ik dat de houder te klein was voor je kentekenplaat, of te groot voor de ruimte in de bumper :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ziet er goed uit smartie! wel raad ik je aan om toch eens langs de garage te gaan om ze perfect te laten afstellen terug. Je weet toch ook dat dit voor de keuring er terug uitmoet he? (of je moest volautomatische hoogteregeling hebben en koplampsproeiers?)

Tnx!! Jep weet ik, zoals gezegd stelt Citroene zn H4 koplampen ter beschikking voor de keuring ;)
Afstellen heb ik ook al aan gedacht, binnenkort mss s voor kijken..

Grtz
 
Oh, dat. Ja, dat heb ik ook wel eens gehad met een verchroomde kentekenplaathouder. Barstensvol voorgeboorde gaten, maar niets wat ook maar in de buurt komt van de gaten die al in de bumper zaten... :sad:
Toen ik je oorspronkelijke bericht las, dacht ik dat de houder te klein was voor je kentekenplaat, of te groot voor de ruimte in de bumper :mrgreen:

Ik werd er idd knettergek van :-x 20 voorgeboorde gaten in alle mogelijke vormen en nog niet passen #whereiskarmawhenyouneedit :mrgreen:


Grtz
 
Hallo beste forummers!! :grin:

Ik kom weer ff lucht happen want ben lange tijd onder water geweest Stick Out Tongue
Met de nakende meeting natuurlijk druk bezig geweest om alle klusjes rond te krijgen.. Even een overzicht:

-Grill met chrome strips afgewerkt #eindelijk
-Reclameloze nummerplaathouder gemonteerd
-Ventieldpjes gemonteerd

Still 2 do:
-Radiatorlijst spuiten en monteren
-Koffermechanisme spuiten en monteren

Dit wordt waarschijnlijk komende week afgewerkt en dan ben ik buiten een flinke poetsbeurt meeting-klaar Big Grin
Project-W8 zal niet lukken tegen dan omdat dit redelijk drastisch is en dit het nodige denkwerk en voorbereiding vraagt..

Verder een vraag aan Super Mario Bas ivm Project-Voetverlichting: Hoeveel tijd schat je dat dit klusje in beslag gaat nemen? Dus de relais plaatsen en zorgen dat de voetverlichting gelijk brandt met het dimlicht? Belangrijkste vanal: Zie jij het mogelijk om dit tijdens (of op het einde van) de meeting s te proberen?

Btw, foto's post ik niet meer, zondag 22 april vanaf 13u Nieuwegein - McDonalds Blokhoeve :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!