P
PoloDave
complimenten voor alle complimenten die vandag gemaakt zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha hier nog 1 ik reed toevallig net de snelweg bij mij hier op en er reed een politie busje naast me. Wat wel heel toevallig was is dat ik net mn mail checkte op mn telefoon.Ik schrok maar die gast die stook alleen zn duim uit van wat een mooie auto! Ik natuurlijk gelijk ook mn duim opsteken! Vond ik wel een leuke ervaring ben al meerdere keren door wat agenten gecomplimenteerd
![]()
complimenten voor alle complimenten die vandag gemaakt zijn![]()
Mmm, zou het dan toch waar zijn? Als ik hier al gzm'end gespot word, krijg ik allesbehalve een opgestoken duim.. Eerder meteen voor 50euro aan complimenten, meteen te betalen
Grtz
50? is hier bijna 4x zoveel..
Heb ik iets gemist? waarom Gele remklauwen? Kan zijn dat je het gewoon mooi vindt of zit er een betekenis achter.
Mooi hoor, die gele remklauwen! Staat heel goed bij een donkere wagen!
Had ik ook bij een vorige auto (Graphit Blue Golf V).
Good luck![]()
Mooi project!
Bij mij brandt de voetverlichting constant zolang de auto ontgrendeld is! Is gewoon afgetapt aan een kabel die links onder het dashboard tegen de wand aan loopt. Wat ook kan is, net als de W8, aan de bekabeling naar de lichtschakelaar solderen zodat ze aangaan vanaf stadslicht.
Ik heb mijn voetverlichting constant omdat het vaak overdag ook behoorlijk donker is onderin.
Succes in ieder geval!
Wellicht zou je hem dan, met een relais, kunnen koppelen aan zowel W8 als binnenverlichting?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.