$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Haha hier nog 1 ik reed toevallig net de snelweg bij mij hier op en er reed een politie busje naast me. Wat wel heel toevallig was is dat ik net mn mail checkte op mn telefoon. Big Grin Ik schrok maar die gast die stook alleen zn duim uit van wat een mooie auto! Ik natuurlijk gelijk ook mn duim opsteken! Vond ik wel een leuke ervaring ben al meerdere keren door wat agenten gecomplimenteerd :)

Mmm, zou het dan toch waar zijn? Als ik hier al gzm'end gespot word, krijg ik allesbehalve een opgestoken duim.. Eerder meteen voor 50euro aan complimenten, meteen te betalen :mrgreen:

Grtz
 
Heb ik iets gemist? waarom Gele remklauwen? Kan zijn dat je het gewoon mooi vindt of zit er een betekenis achter.

Buiten het feit dat ik het mooi vind + dat ik geen GTI heb + dat iedereen rood heeft + dat ik een Porsche -en Lambo-fan ben ( hebben beide gele), zit er niet echt een betekenis achter :grin: Puur smaak, donkere wagen + gele klauwen = ik mooi vinden.. In koetswerkkleur is mijn alternatief dus wie weet als ik geel moe ben dat ik ze zwart doe..

Grtz
 
Ik heb mijn impusiviteit weer alle eer aangedaan door een heus project uit te vogelen bovenop alle kleinere/dringendere stuff die nog moet gebeuren Stick Out Tongue
Het zit zo:
Ik zag dat Emiel zijn w8 verkocht en heb deze meteen gekocht.. Pas achteraf ben ik te weten gekomen dat dit niet op een highline hemel past, en raad s wat ik heb... :-| Omdat Citroene nog een trendline hemel heeft waar de w8 perfect in past, maar omdat deze hemel geen verlichting heeft achteraan en aan de zonnekleppen, meteen samen een projectje van gemaakt: Trendline hemel voorzien van highline verlichting (dus zelf gaten maken en daarin mn huidige highline units plaatsen) :mrgreen:
Dit is deel 1 van het project: de reden dat ik echt de w8 wil,is omdat ik de voetverlichting in dezelfde kleur wil laten meebranden.. Deel 2 is dus uitzoeken hoe de voetverlichting constant te laten branden (of tegelijk met dimlicht en w8) + andere 3mm leds op de w8 solderen (andere kleur).. Als afwerking led voetverlichting in de kleur van de w8 en overige verlichting witte leds Stick Out Tongue

Alle meningen, info en hulp zijn welgekomen!! Denk dat Venlo nog in de gps van citroene staat?? Big GrinBig GrinBig Grin

Grtz
 
Mooi project!

Bij mij brandt de voetverlichting constant zolang de auto ontgrendeld is! Is gewoon afgetapt aan een kabel die links onder het dashboard tegen de wand aan loopt. Wat ook kan is, net als de W8, aan de bekabeling naar de lichtschakelaar solderen zodat ze aangaan vanaf stadslicht.
Ik heb mijn voetverlichting constant omdat het vaak overdag ook behoorlijk donker is onderin.

Succes in ieder geval!
 
Mooi project!

Bij mij brandt de voetverlichting constant zolang de auto ontgrendeld is! Is gewoon afgetapt aan een kabel die links onder het dashboard tegen de wand aan loopt. Wat ook kan is, net als de W8, aan de bekabeling naar de lichtschakelaar solderen zodat ze aangaan vanaf stadslicht.
Ik heb mijn voetverlichting constant omdat het vaak overdag ook behoorlijk donker is onderin.

Succes in ieder geval!

Tnx, ideaal zou zijn tegelijk met de verlichting (en dus met de w8).. Helemaal top zou zijn dat wanneer de verlichting niet brandt, toch de voetverlichting nog werkt als er een deur geopend wordt, maar ik zal wel moeten kiezen vrees ik..Stick Out Tongue

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!